سارق 15 میلیارد تومانی ارز دیجیتال، راننده اینترنتی از آب در آمد


سارق 15 میلیارد تومانی ارز دیجیتال، راننده اینترنتی از آب در آمد

سارق 15 میلیارد تومانی ارز دیجیتال راننده اینترنتی از آب درآمد که با اقدام به موقع پلیس فتا با همدستانش دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، فردی که با گرفتن تاکسی اینترنتی قصد داشت به شرق تهران برود در هنگام پیاده شدن از خودرو کیف و تلفن همراه خود را در این تاکسی اینترنتی به جای می‌گذارد و راننده تاکسی اینترنتی بدون این که وسایل جامانده را به صاحبش برگرداند، اقدام به تفتیش می‌کند و مدارک مسافر را در محلی دور انداخته و مدارک باارزش و تلفن همراه وی را بر می‌دارد.
راننده تاکسی اینترنتی بلافاصله با دوستان خود قرار ملاقات می‌گذارد و تلفن همراه مسافر را رمزگشایی می‌کنند و متوجه می‌شوند کیف پول یا ارز دیجیتال در داخل تلفن همراه وجود دارد.


با توجه به این که رمز ارز دیجیتال نیز به صورت اسکرین شات در داخل تلفن همراه یافت می‌شود، بلافاصله ارز دیجیتال به مبلغ ۱۵ میلیارد تومان فروخته می‌شود و تلفن همراه مسافر را نیز به مالخری می‌فروشند.
در این فاصله مال باخته با طرح شکایت به پلیس فتا مراجعه می‌کند و پلیس فتا موفق می‌شود این راننده و همدستانش را که سه نفر می‌شوند، دستگیر کند.
سرهنگ معظمی گودرزی رئیس پلیس فتای پایتخت در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: برای رمز گوشی همراه هیچ وقت از الگوی تصویری استفاده نکنید و حتما رمز گوشی به صورت اعداد باشد و همچنین به هیچ عنوان رمز‌ها و اطلاعاتی را که ممکن است موجب خالی شدن حساب‌ها شود، در گوشی ذخیره نکنید، زیرا همین موضوع موجب می‌شود تا مال و اموال آنان به یغما رود.
وی افزود: حتما رمز‌های خود را به صورت یادداشت در آورده و در محل امن نگهداری شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن