لزوم همکاری بیش از پیش مردم در کنترل کرونا


لزوم همکاری بیش از پیش مردم در کنترل کرونا

سرپرست فرمانداری رفسنجان به آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان رفسنجان اشاره کرد و گفت: شرایطی که در حال حاضر در مقابله با این بیماری در شهرستان با آن مواجه هستیم، مطلوب است اما باید بهتر از این شود.

به گزارش ایسنا، علی اکبر پورمحمدی عصر امروز ۲۰ آذرماه در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان رفسنجان ضمن تقدیر از خدمات ارزنده دکتر فصیحی هرندی فرماندار سابق رفسنجان در بحث پیشگیری از کرونا، اظهار کرد: بهترین راه مقابله با ویروس کرونا، همکاری مردم، پیشگیری و اطلاع رسانی صحیح و به موقع است.

وی در ادامه ضمن تبریک روز پرستار، از خدمات کادر بهداشت و درمان که در طول دو سال گذشته در مبارزه با بیماری کرونا تلاش نمودند، تشکر و قدردانی کرد.

سرپرست فرمانداری رفسنجان در ادامه به اهمیت واکسیناسیون دانش‌آموزان و دانشجویان اشاره و خاطرنشان: مدیران مدارس و دانشگاه‌ها این موضوع را به جد پیگیری کنند.

وی به مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان نیز توصیه کرد واکسیناسیون کارکنان مجموعه کاری خود را پیگیری و رصد نمایند.

پور محمدی به نقش موثر رسانه ها اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت رسانه ها اعم از دیداری، شنیداری، نوشتاری و پایگاه‌های خبری در خصوص آگاه سازی مردم استفاده کرد.

وی بر بازرسی از مکان های پرتردد در سطح شهر تاکید کرد و افزود: اصناف همانند گذشته ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، همکاری های لازم را انجام دهند.

در این جلسه همچنین اعضای ستاد گزارش اقدامات خود در بحث پیشگیری از کرونا را ارائه کردند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا