برد پُر گل یاران علیپور مقابل تیم محبی


برد پُر گل یاران علیپور مقابل تیم محبی

مهاجم ایرانی ماریتیمو در جریان برتری تیمش مقابل سانتا کلارا حضور تعویضی در زمین داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال ماریتیمو که علی علیپور را برای پنجمین بازی پیاپی جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۹ امشب در ورزشگاه دوس باریروس در حالی مقابل سانتا کلارا قرار گرفت که این تیم محمد محبی را به دلیل مصدومیت در فهرست نمی‌دید.

ماریتیمو در ثانیه‌های ابتدایی مسابقه دروازه خود را باز شده دید، اما پس از آن بازی هجومی ارائه کرد و موفق شد تا پایان نیمه اول دو بار دروازه سانتا کلارا را باز کند.

یاران علیپور در نیمه دوم هم بهتر از حریف خود ظاهر شدند و توانستند با زدن دو گل دیگر به یک پیروزی پُر گل خانگی مقابل سانتا کلارا دست پیدا کنند.

ماریتیمو در روزی که علی علیپور پس از گل سوم تیمش و در دقیقه ۶۳ وارد زمین شد، برای سومین هفته متوالی شکست‌ناپذیر ماند و به برتری ۴ بر یک مقابل سانتا کلارا دست یافت تا ۱۴ امتیازی شود و موقتا به رده نُهم جدول لیگ برتر پرتغال صعود کند؛ یاران محبی نیز با این باخت ۱۰ امتیازی و در رتبه شانزدهم ایستادند.

علی علیپور، مهاجم ایرانی ماریتیمو که پیش از این در ۱۳ مسابقه لیگ برتر پرتغال سه گل زده بود، امشب در حضور تعویضی مقابل سانتا کلارا نتوانست این آمار را بهتر کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403