کسانی که به ارکان مملکت انتقاد می‌ کنند، حقیقت حکومت پهلوی را نمی‌دانند


کسانی که  به  ارکان مملکت  انتقاد می‌ کنند، حقیقت حکومت پهلوی را نمی‌دانند

سردار خرم دل گفت:کسانی که امروز به همه ارکان مملکت در روزنامه و فضای مجازی انتقاد می کنند، حقیقت حکومت پهلوی را نمی‌ دانند و باز هم جالب است که نظام انقلاب اسلامی را متهم به عدم آزادی بیان می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «حمید خرم دل» شب گذشته در گفت و گوی ویدئویی با بسیجیان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ۱۶ آذر در تاریخ کشور ما و در فضای دانشجویی hc از اهمیت و جایگاه بسیار مهمی برخوردار است و در واقع هر سال دانشجویان در تشکل‌های مختلف این روز را گرامی می دارند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کودتای ۲۸ مرداد علیه دولت مصدق و مردم بود که توسط آمریکا و انگلیس ساخته شد، امروز شاهد آن هستیم که جوانان و نوجوانان به علت عدم مطالعه تاریخی از پیشینه آن زمان و حکومت شاهنشاهی اطلاعات دقیقی ندارند.

وی ادامه داد: آمریکا و انگلیس در سال های اخیر تمام سعی و تلاششان را کرده اند تا ۱۶ آذر را بر عکس جلوه داده و آن را مخالف با نظام جمهوری اسلامی نشان بدهند.

سردار خرم دل یادآور شد: آنهایی که دم از آزادی و دموکراسی می‌زنند چگونه از حکومت استبدادی شاهنشاهی حمایت می کنند، دورانی را که دولت توسط شاه تعیین می شد، آنها از چنین دولتی حمایت می کنند که هیچ گونه به حقوق شهروندی پایبند نبود.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در زمان رژیم منحوس پهلوی بحرین از ایران جدا شد، وقتی رژیم شاهنشاهی با اعتراضات مردمی روبرو شد، هویدا گفت بحرین دخترمان بود که شوهرش دادیم؛ سرزمین ما را تکه تکه کردند، در مقطعی از تاریخ وقتی که متفقین کشور ما را اشغال کرده بودند و رئیس جمهور سه کشور شوروی، آمریکا و انگلیس در کنفرانسی در تهران شرکت کردند در حالی که از شاه ایران دعوت نکردند، حال مقایسه کنید با انقلاب اسلامی و نظام ولایت ولی فقیه که امروز در ایران داریم.

وی تاکید کرد: ۴۰ سال نیز در حال جنگ سخت و نرم هستیم، حتی یک وجب از خاک مان را نیز از دست ندادیم، مقایسه کوچک انجام دهید بین نظام انقلاب اسلامی و رژیم پهلوی چه تفاوت آشکاری با هم دارند.

سردار خرم دل بیان داشت: کهگیلویه و بویراحمد یک استان عشایری است، یکی از مواردی که عشایر به مبارزه پرداختند ساکن کردن عشایر بود.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد دو بار مورد حمله و هجوم هوایی رژیم پهلوی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: کسانی که امروز به همه ارکان مملکت در روزنامه و فضای مجازی انتقاد می‌کنند، حقیقت حکومت پهلوی را نمی‌دانند و باز هم جالب است که نظام انقلاب اسلامی را متهم به عدم آزادی بیان می کنند.

سردار خرم دل انتخابات را نماد آزادی و دموکراسی دانست و افزود: قبل از انقلاب این طور نبود، امروز شاهد هستیم که در انتخاب افراد برای مجلس شورای اسلامی، شورای شهر و مجلس خبرگان رهبری به صورت آزاد مردم می توانند به هر کسی که بخواهند رای بدهند .

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه مشارکت سیاسی در جمهوری اسلامی، افزود: دولت ها با سلایق مختلف در جمهوری اسلامی دست به دست می شوند در حالی که در رژیم پهلوی هیچ گونه مشارکت سیاسی وجود نداشت؛ در دوران شاهنشاهی پهلوی استان کهگیلویه و بویراحمد چه امکاناتی داشت؟ امروز شاهد هستیم توسعه و رشد در استان صورت گرفته است، یکی از شاخص‌های توجه نظام جمهوری اسلامی به مردم در حوزه آب، برق، گاز و دانشگاه بوده است.

وی ادامه داد: از نظر هویت قومی ایران دارای هویت های گوناگون است که رژیم پهلوی می‌خواست همه افراد به یک زبان صحبت کنند، همچنین هیچ گونه اهمیتی برای اصالت این قومیت‌ ها قائل نبود.

سردار خرم دل خاطرنشان کرد: امروز مردم ما با آزادی و کرامت می‌توانند تحصیل کنند، امروز دیگر دکتر و مهندس شدن متعلق به یک طبقه خاص در جامعه نیست، در حالی که در رژیم پهلوی امکاناتی که در کشور توزیع می‌شود متعلق به یک شهر خاص بود و همه کشور را شامل نمی شد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر شما در دادگاه ها شرکت کنید دلیل نمی شود که اگر متعلق به یک طبقه بالا هستید، بیشتر به شما توجه کنند.

وی ضمن تاکید بر اینکه باید باور کنیم که ما امروز در زمان حساسی از تاریخ این کشور هستیم، گفت: ما رژیم پهلوی را پشت سر گذاشتیم، امروز عزم ما به حدی است که می توانیم آمریکا را تحقیر کنیم، دیگر گذشت زمانی که با۴۰۰ شناور وارد خلیج فارس می شد و برای ما تهدید به حساب می آمدند، امروز آمریکا به خوبی توانمندی جمهوری اسلامی را شناخته‌ است.

سردار خرم دل افزود: اگر یک موشک بزنند یک موشک می خورند، اگر کشتی مان را بگیرند کشتی شان را می گیریم، امروز آمریکایی ها در برابر نیروی دریایی سپاه تحقیر می شوند، امروز دیدید که نیروی دریایی سپاه در برابر نیروهای تا دندان مسلح آمریکایی اقتدار خود نشان داد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امید به آینده برای ما امروز یک اکسیر است، نباید اجازه دهیم که دشمنان در فضای مجازی و فضای رسانه مردم، دانشجویان و جوانان ما را نا امید کنند، امید را در جامعه زنده نگه دارید، اگر امید در این کشور وجود نداشته باشد، توسعه و پیشرفت به وجود نمی آید.

وی بیان کرد: باید دست به دست هم دهیم دولت، مردم، مجلس همه دست در دست، این کشور و انقلاب مال ماست و امروز نیز خار چشم بیگانگان است، راهش امیدواری به آینده و گوش به فرمان رهبری بودن است.

سردار خرم دل گفت: هر انقلابی نیاز به رهبر، مردم و ایدئولوژی دارد و ما آنها را داریم، رهبری هوشمند و مقتدر، مردم ایثارگر و فداکار، مسیری که برای ما مشخص است، البته این مسیر نیز سخت است.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...