معرفی بهترین وکیل تهران


معرفی بهترین وکیل تهران به گزارش واحد اجتماعی (https://sobh-eqtesad.ir/%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C) خبرگزاری صبح اقتصاد (https://sobh-eqtesad.ir/) مفتخریم که در ادامه به شما نرگس رستمی ، کارشناس رشته حقوق جزا و جرم و همچنین وکیل پایه یک دادگستری را معرفی کنیم. در زیر شاخه‌های حقوق، حقوق جزا و جرم معمولا از سخت‌ترین رشته‌ها به حساب...

معرفی بهترین وکیل تهران

به گزارش واحد اجتماعی خبرگزاری صبح اقتصاد مفتخریم که در ادامه به شما نرگس رستمی ، کارشناس رشته حقوق جزا و جرم و همچنین وکیل پایه یک دادگستری را معرفی کنیم. در زیر شاخه‌های حقوق، حقوق جزا و جرم معمولا از سخت‌ترین رشته‌ها به حساب می‌آید و دانش آموختگان این رشته در احاقه دعاوی خود بهتر عمل می‌کنند. عنوان وکیل پایه یک دادگستری به شخصی داده می‌شود که موفق به کسب پروانه وکالت از سمت کانون‌های معتبر وکلای دادگستری شده باشد. چنین شخصی می‌تواند به طرح دعاوی و انجام دفاعیه در تمامی مراجع قضایی و غیر قضایی شامل دادسراها، دادگاه‌ها، دیوان عالی کشور، دیوان عدالت اداری، شورای حل اختلاف، اداره ثبت شرکت‌ها، شهرداری و … بپردازد و در این زمینه فعالیت کند.

علاوه بر داشتن تحصیلات فوق العاده و پروانه وکالت، مولفه‌های دیگری نیز هستند که باعث می‌شوند فردی به عنوان بهترین وکیل تهران شناخته شود. در ادامه به شرح ویژگی‌های شایان توجه خانم نرگس رستمی بهترین وکیل تهران می‌پردازیم و خواهید دانست که چرا بهتر است شما نیز به جمع موکلین به شدت راضی ایشان بپیوندید.

حس همدردی

وقتی شما به یک منظور قصد مراجعه به دادگاهی را دارید معمولا به این خاطر است که از یک جنبه حق شما پایمال شده است. در کنار اینکه شما به یک وکیل نیاز دارید تا امور حقوقی را برای شما مطرح کرده، طرح دعاوی شما را بر عهده بگیرد و از حق شما دفاع کند، به فردی نیاز دارید تا مشاور شما باشد و با درک شرایط شما بهترین راه و روش را در پیش بگیرد. در حقیقت فرق بین بهترین وکیل تهران با یک وکیل ناموفق در این است که او به موکلین خود اهمیت می‌دهد. کم نیستند افرادی که در زمینه وکالت، تنها به دنبال به جیب زدن پول هستند و برخی از پرونده‌ها را به دلیل اینکه سود مالی ندارد رد می‌‌کنند. خانم نرگس رستمی به عنوان بهترین وکیل تهران، همیشه مراعات کننده حال مراجعین خود است و با درک اینکه آنها در بخشی از زندگی مورد ظلم واقع شده‌اند با ارائه موثرترین مشاوره و همراهی با آنها، امر وکالت آن‌ها را بر عهده می‌گیرد.

در همین راستا نیز امکان مشاوره حقوقی تلفنی رایگان وکیل کیفری غرب تهران را فراهم نموده‌اند تا افراد بتوانند به صورت رایگان، زمانی که سوالی در زمینه مسائل حقوقی داشتند از مشاوره بی‌نظیر ایشان بهرمند شوند. در حقیقت پیدا کردن وکیلی که تا این حد احساس همدرد و دلسوزی نسبت به مراجعین و موکلین خود داشته باشد در دنیای امروزی امر آسانی نیست.

خدمات گسترده

وقتی صحبت از بهترین وکیل تهران می‌شود قطعا انتظار می‌رود تا با خدماتی گسترده‌ای از ایشان رو به رو باشیم. در حقیقت انواع دعاوی هر روزه در دادگاه‌ها و دادسراها ارائه می‌شوند و کم‌تر وکیلی پیدا می‌شود که قادر باشد در زمینه تمامی انواع دعاوی دستی داشته باشد و موفق عمل کند. معمولا دعاوی به چند دسته تحت عنوان دعاوی کیفری، دعاوی خانوادگی، دعاوی ملکی، دعاوی تجاری و دعاوی مرتبط با دادگاه انقلاب تقسیم می‌شوند که در ادامه به طور مختصر با آنها آشنا خواهید شد.

دعاوی کیفری

به طور کلی دعاوی کیفری را می‌توان به دعاوی نسبت داد که در آن فرد شاکی علاوه بر باز پس گرفتن حقوق خود، قصد مجازات متهم را نیز دارد. دعاوی علیه جرایم کیفری نیز در این دسته قرار می‌گیرد. جرایم کیفری به رفتار و عملی گفته می‌شود که ترک آن و یا عدم ترک آن، مطابق با قانون کشور جرم به حساب می‌آید و برای آن مجازات تعیین شده است. جرایم کیفری به دو دسته جرایم عمومی و خصوصی تقسیم می‌شود که هر کدام دارای زیر شاخه‌های متعددی هستند.

دعاوی خانوادگی

همه افراد به قصد تشکیل یک زندگی بهتر تشکیل خانواده می‌دهند اما مسائل در خانواده نیز به عنوان کوچک‌ترین سطح جامعه، گاهی پیچیده و غیرقابل حل می‌شود تا جایی که کار به مراجع حقوقی می‌کشد. دعاوی خانوادگی را به طور کلی به دعاوی نسبت می‌دهند که مرتبط با خانواده باشند. در مورد این دسته از دعاوی به علت دخیل بودن احساسات و عواطف، وجود یک وکیل با تجربه و منطقی همانند بهتر وکیل تهران، نرگس رستمی، می‌تواند به بهتر پیش رفتن پرونده شود.

دعاوی ملکی

در دنیایی زندگی می‌کنیم که همه افراد نسبت به مالکیت بخشی از خاک آن ادعا دارند. گاهی این ادعا مشترک می‌شود و باعث اختلافاتی می‌گردد. پیش بردن و حل کردن چنین دست مسائلی از طریق ارائه دعاوی ملکی صورت می‌گیرد که مراجعه به بهترین وکیل تهران باعث می‌شود موارد مهمی نظیر بررسی کردن مدارک و اسناد؛ گرد آوری اطلاعات مهم و دفاع از پرونده به بهترین شکل ممکن انجام شود.

دعاوی تجاری

بسیار پیش می‌آید که در جریان یک تجارت، میان تاجرین و یا یک تاجر و فرد غیرتاجر اختلافاتی صورت می‌پذیرد. به این دسته از دعاوی تجاری گفته می‌شود و علاوه بر حقوقی در مواردی به دسته دعاوی کیفری نیز ورود پیدا می‌کنند. در هر صورت، داشتن بهترین وکیل تهران در کنار خود در حوزه این دعاوی به گرفتن بهترین و منصفانه‌ترین نتیجه منجر می‌شود.

دعاوی مرتبط با دادگاه انقلاب

این دعاوی که به جرایمی نظیر اقدام علیه امنیت ملی، فساد فی الارض، محاربه، قاچاق و یا تولید مواد مخدر و … مربوط می‌شوند معمولا سخت‌گیری در مورد آنها بیشتر است و برخورداری از وکالت بهترین وکیل تهران، خانم نرگس رستمی، به گرفتن نتیجه‌ای مناسب‌تر منجر می‌شود.

معرفی بهترین وکیل تهران

نرگس رستمی، بهترین وکیل کیفری غرب تهران

نه تنها دعاوی کیفری بلکه شما می‌توانید برای گرفتن بهترین نتیجه در مورد تمامی موارد گفته شده به ایشان مراجعه کنید. علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت خانم رستمی به نشانی اینترنتی https://rostami-lawyer.com مراجعه نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه