ویژگی‌های امنیتی جدید اینستاگرام برای سال 2022


ویژگی‌های امنیتی جدید اینستاگرام برای سال 2022

اینستاگرام (https://itresan.com/tag/%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/) روی چندین ویژگی آزمایشی کار کرده است تا به فضایی امن‌تر برای نوجوانان و بزرگسالان تبدیل شود. امروز، اینستاگرام به طور رسمی ویژگی «Take a Break» را با ابزارهای حفاظتی بیشتری برای سال آینده معرفی کرد. اینستاگرام و فیس‌بوک...

اینستاگرام روی چندین ویژگی آزمایشی کار کرده است تا به فضایی امن‌تر برای نوجوانان و بزرگسالان تبدیل شود. امروز، اینستاگرام به طور رسمی ویژگی «Take a Break» را با ابزارهای حفاظتی بیشتری برای سال آینده معرفی کرد.

اینستاگرام و فیس‌بوک در ماه‌های اخیر پس از شواهدی که توسط فرانس هاوژن در اوایل سال جاری فاش شد، زیر ذره‌بین قرار گرفته‌اند و از آن زمان، این شرکت ابتکاراتی از خود نشان داده که به طور کلی بر ایمنی کاربران تمرکز دارد.

ویژگی‌های امنیتی جدید اینستاگرام برای سال 2022

هنگامی که این ویژگی جدید برای اولین بار در ماه اکتبر معرفی شد، PetaPixle در مورد ویژگی «Take a Break» و نتایج آزمایش گسترده‌تر آن در ماه نوامبر گفت: «همانطور که از اسمش واضح است، این ویژگی برای کاهش زمان صرف شده در برنامه با تشویق کاربر به دور شدن از آن طراحی شده است.»

به گزارش Engadget، این ویژگی جدید در ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و استرالیا عرضه شده است. کاربران می‌توانند پس از گذراندن مدت زمان مشخصی در اینستاگرام، مانند 10، 20 یا 30 دقیقه پیمایش در برنامه، نوتیفیکیشنی برای مدتی استراحت دریافت می‌کنند.

ویژگی‌های امنیتی جدید اینستاگرام برای سال 2022

اینستاگرام همچنین در حال آزمایش قابلیتی است که به کاربران امکان می‌دهد عکس‌ها، ویدیوها و از جمله همه لایک‌ها و کامنت‌های خود را حذف کنند. تا اینجای کار، کاربران برای رسیدن به این هدف باید پست‌های خود را یکی یکی حذف کنند یا کل حساب کاربری خود را غیرفعال کنند. این گزینه در ژانویه 2022 برای همه کاربران در دسترس خواهد بود.

در ماه مارس، اینستاگرام همچنین ادعا می‌کند که ابزارهایی را برای والدین و سرپرستان راه‌اندازی می‌کند که در آن، والدین می‌توانند میزان زمانی که فرزندانشان در برنامه صرف می‌کنند را مشاهده کنند و محدودیت‌هایی را برای استفاده تعیین کنند.

این شرکت همچنین در حال گسترش اقدامات امنیتی است که بزرگسالان را از ارسال پیام مستقیم به نوجوانانی که آنها را دنبال نمی‌کنند، منع می‌کند. همچنین این برنامه بزرگسالان را از تگ زدن یا منشن کردن نوجوانانی که آنها را دنبال نمی‌کنند، منع می‌کند.

ویژگی‌های امنیتی جدید اینستاگرام برای سال 2022

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که کاربران جوان را هدف قرار می‌دهد، محدود کردن محتوای حساس مصرف‌شده توسط نوجوانان با سوق دادن آن‌ها به سمت موضوعی متفاوت است، اگر آنها برای مدت طولانی در یک موضوع غرق شده‌اند، اینستاگرام موضوعات جدیدی را به آنها پیشنهاد می‌دهد.

طبق گفته آدام موسری، رئیس اینستاگرام ویژگی‌های جدیدتری در راه است که هدف همه آنها جلب رضایت کاربران خواهد بود.

سناتور مارشا بلکبرن، جمهوری‌خواه تنسی که ریاست کمیته فرعی سنا را بر عهده دارد، در مورد آخرین ابتکارات اینستاگرام متقاعد نشده بود. او می‌گوید که این تغییرات کمک چندانی به ایمن‌تر کردن محصولات آنها برای کودکان و نوجوانان نمی‌کند. اما من و همکارانم به خوبی می‌بینیم که آنها چه می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول