460 هزار و 160 دُز واکسن کرونا در بروجرد تزریق شد


460 هزار و 160 دُز واکسن کرونا در بروجرد تزریق شد

بروجرد - ایرنا - معاون شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: 460 هزار و 160 دُز انواع واکسن کرونا تاکنون در این شهرستان تزریق شده است و حدود 13 درصد افراد واجد شرایط هنوز به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکرده‌اند.

دکتر " شهرام ممدوحی " روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اکنون روزانه تزریق واکسن کرونا در این شهرستان برای حدود ۲ هزار و ۲۰۰ نفر از شهروندان واجد شرایط انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: تاکنون ۸۷.۵ درصد جمعیت شهروندان بروجردی دُز اول واکسن کرونا را تزریق کرده که ۷۱.۵ درصد آنان برای دریافت دُز دوم مراجعه و ۳.۳ درصد نیز دُز سوم را تزریق کرده اند.

وی تصریح کرد: در مجموع ۲۵۱ هزار و ۷۲۵ شهروند واجد شرایط در بروجرد دُز اول، ۱۹۸ هزار و ۲۴۸ نفر دُز دوم و ۱۰ هزار و ۱۸۷ نفر دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

ممدوحی افزود: شهروندان باید ضمن پرهیز از تجمعات، آیین‌های شادی و عزا نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند و دانش آموزان نیز به طور جدی پروتکل ها را رعایت و همچنان از ماسک استفاده کنند.

وی از عدم استقبال برخی شهروندان از تزریق واکسن کرونا انتقاد کرد و گفت: بی توجهی به تزریق واکسن خیانت به دیگر اقشار جامعه و کادر درمان است.

معاون شبکه بهداشت و درمان بروجرد ادامه داد: تزریق واکسن کرونا در این شهرستان از طریق ۳۲ مراکز تجمعی و پایگاه، ۸۵ مرکز و خانه بهداشت و ۲دستگاه آمبولانس و اتوبوس سیار انجام می شود.

بروجرد هم اکنون در وضعیت آبی شیوع کرونا قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!