برترین‌های مسابقات بوکس قهرمانی استان همدان معرفی شدند


برترین‌های مسابقات بوکس قهرمانی استان همدان معرفی شدند

همدان- ایرنا- سخنگوی هیات بوکس استان همدان گفت: برترین های مسابقات بوکس قهرمانی رده سنی نونهالان استان با برگزاری یک دوره مسابقه در خانه بوکس شهر همدان، انتخاب و معرفی شدند.

«مصطفی ساجدی» روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این رقابت‌ها ۵۰ بوکسور از شهرهای مختلف استان همدان در قالب ۱۰ وزن با یکدیگر پیکار کردند.

وی افزود: در پایان این دوره از مسابقات و در وزن ۳۷ کیلوگرم محمد امین زوار از نهاوند، ۴۰ کیلوگرم میکائیل عباسی از همدان، ۴۳ کیلوگرم پارسا ابراهیمی از فامنین، ۴۶ کیلوگرم علی رفیعی میرزا از نهاوند و در وزن ۴۹ کیلوگرم علی الوندی از اسدآباد عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

ساجدی خاطرنشان کرد: همچنین در وزن ۵۲ کیلوگرم امیرعلی اسکندری از ملایر، وزن ۶۱ کیلوگرم محمدمتین الماسی از همدان، وزن ۶۷ کیلوگرم حسین بختیاری از ملایر، وزن ۷۰ کیلوگرم رامین روستایی از ملایر و در وزن به اضافه ۷۰ کیلوگرم امیرحسین صنمی از مریانج قهرمان شدند.

وی یادآور شد: در بخش تیمی نیز نهاوند عنوان قهرمانی را به دست آورد، تیم‌های فامنین و مریانج به طور مشترک دوم شدند و تیم اسدآباد نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

نفرات برتر این مسابقات جواز حضور در رقابت‌های بوکس قهرمانی نونهالان کشور را کسب کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟