چهار طرح خدماتی و درمانی در بیمارستان شهدای پاکدشت افتتاح می‌شود


چهار طرح خدماتی و درمانی در بیمارستان شهدای پاکدشت افتتاح می‌شود

تهران- ایرنا- نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و به منظور افزایش سطح خدمت‌رسانی به مردم، چهار طرح خدماتی و درمانی در بیمارستان شهدای پاکدشت افتتاح می‌شود.

فرهاد بشیری روز یکشنبه در جریان بازدید از بیمارستان شهدای پاکدشت به خبرنگار ایرنا گفت: به منظور افزایش سطح خدمت‌رسانی به مردم و کمک به رفع نیازهای شهروندان، چهار طرح خدماتی و درمانی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در بیمارستان شهدای پاکدشت افتتاح می‌شود.

وی افزود: این طرح‌ها شامل بخش CCU، پاویون متخصصین، دستگاه MRI و حفر و تجهیز یک حلقه چاه عمیق است که به زودی افتتاح و در اختیار مردم و مراجعین قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: بخش CCU بیمارستان شهدای پاکدشت با ۲۳۰ مترمربع مساحت، از ۱۴ تخت برخوردار بوده و برای احداث آن ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

بشیری گفت: بخش پاویون متخصصین در زمینی به مساحت ۳۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال احداث گردیده است.

وی تصریح کرد: برای خرید و راه اندازی دستگاه MRI، سیصد میلیارد ریال و برای حفر و تجهیز یک حلقه چاه عمیق نیز بیش از ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: هزینه اجرای این طرح‌ها از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده، کمک خیرّین سلامت و پیگیری‌های رئیس بیمارستان از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تأمین شده است.

وی از احداث درمانگاه ویژه در محوطه بیمارستان شهدای پاکدشت خبر داد و افزود: با احداث این درمانگاه ویژه که از پزشکان متخصص و به روزترین تجهیزات برخوردار است، از تردد مراجعین به بخش اورژانس جلوگیری شده و علاوه بر مردم پاکدشت، ساکنین مناطق اطراف نیز می‌توانند از خدمات ویژه آن برخوردار شوند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی همچنین از پیگیری احداث و راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی باروری و درمان ناباروری در بیمارستان شهدای پاکدشت نیز خبر داد.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده و از ۲ بیمارستان شهدا و زعیم برخوردار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...