واحد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان نماد اعتماد الکترونیکی دریافت کرد


واحد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان نماد اعتماد الکترونیکی دریافت کرد

سمنان- ایرنا- معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت: یک واحد فعال در این پارک موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی شد.

به گزارش ایرنا، حمید رضا محمدیان سمنانی روز یکشنبه به رسانه ها افزود: شرکت ابَرپویان ایمن، مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت شد .

وی گفت: نماد اعتماد الکترونیکی نشان دهنده صلاحیت و اعتبار یک سایت است که برای اعتمادسازی، جلب توجه مخاطبان و جلب اطمینان مورد استفاده قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه این نماد یکی از عوامل مهم توسعه تجارت الکترونیکی در میان کاربران به شمار می رود افزود : وینوسافت، محصول شرکت ابرپویان ایمن است که به صورت هوشمند و با یک کلیک، ویندوز و تمام برنامه های مورد نظر را بر روی سیستم نصب می کند و نسخه های مختلف آن بر روی وب سایت این شرکت https://winosoft.shop/ قرار گرفته و به فروش می رسد.

محمدیان سمنانی گفت: شرکت ابرپویان ایمن یکی از شرکت های خلاق است که از سال ۱۳۹۶ در مجموعه پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان استقرار یافت و در زمینه «ایجاد و عرضه بسته های عمومی و تخصصی ویندوز و نرم افزارهای کاربردی با نصب آسان» فعالیت می کند.

علاوه بر این واحد، در حال حاضر شرکت های زمین گشت پارس، کومشیان پارت پیشرفته و نهالیوه در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان نیز موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) شده اند.

دانشگاه سمنان در ۸۰۰ هکتار فضا حدود ۱۳ هزار دانشجو با ۳۸۰ عضو هیات علمی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص