ویزای توریستی اسپانیا | قیمت ویزای اسپانیا


شرایط ورود جدید برای اسپانیا: همه مسافران برای ورود به اسپانیا باید فرم کنترل سلامت (FCS) را دریافت کنند. این شرط ورود جدید توسط دولت اسپانیا به دلیل همه‌گیری COVID-19 معرفی شده است. همچنین داشتن ویزای توریستی اسپانیا...

شرایط ورود جدید برای اسپانیا: همه مسافران برای ورود به اسپانیا باید فرم کنترل سلامت (FCS) را دریافت کنند. این شرط ورود جدید توسط دولت اسپانیا به دلیل همه‌گیری COVID-19 معرفی شده است. همچنین داشتن ویزای توریستی اسپانیا شرط ورود به این کشور است.

ویزای توریستی اسپانیا چیست؟

ویزای شینگن به گردشگران از سراسر جهان اجازه می‌دهد تا به اسپانیا بروند. از آنجایی که سهام اسپانیا در منطقه شینگن است، سیاست مرزی مشترکی با 25 کشور دیگر دارد. این بدان معنی است که ویزای توریستی برای کشورهایی مانند اسپانیا صادر نمی‌شود، بلکه برای کل منطقه صادر می‌شود.

از آنجایی که ویزای توریستی خاصی برای اسپانیا وجود ندارد، گردشگران برای ورود به اسپانیا برای گردشگری نیاز به ویزای شینگن دارند. ویزای شینگن به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا 90 روز را در اسپانیا و همچنین 25 کشور دیگر شرکت کننده در شینگن سپری کنند.

برای درخواست ویزای شینگن، باید به سفارت یا کنسولگری اسپانیا در کشور خود مراجعه کنید. تمام سفارت‌خانه‌ها و کنسولگری‌های همه کشورهای شینگن درخواست ویزا را می‌پذیرند، اما شما باید در دفتر دیپلماتیک مقصد اصلی که قصد بازدید از آن را دارید درخواست دهید.

ویزای توریستی اسپانیا | قیمت ویزای اسپانیا

اطلاعات کلی در رابطه با ویزای شینگن

چه کسانی به ویزای توریستی اسپانیا نیاز دارند؟

تمامی ملیت‌هایی که واجد شرایط ورود بدون ویزای اسپانیا نیستند برای ورود به این کشور نیاز به ویزای توریستی دارند. در حال حاضر کشورهای زیادی وجود دارند که از دسترسی بدون ویزا برای دوره های حداکثر 90 روزه برخوردار هستند (این مورد در پایان سال 2022 با معرفی ETIAS تغییر خواهد کرد).

معافیت ویزا ETIAS

ملیت هایی که در حال حاضر می‌توانند بدون ویزا وارد منطقه شنگن شوند، باید در پایان سال 2022 معافیت ویزا ETIAS را دریافت کنند. این ویزای مشابه ویزای ESTA ایالات متحده خواهد بود و از نظر فنی به جای ویزای معمولی، لغو روادید است. فرم درخواست آنلاین ساده خواهد بود و تکمیل آن فقط چند دقیقه طول می‌کشد.

مجوز سفر ETIAS برای دوره‌های 3 ساله معتبر خواهد بود و به مسافران اجازه می‌دهد تا به تمام 26 کشور منطقه شنگن وارد شوند. مسافران می‌توانند چندین بار وارد منطقه شوند تا زمانی که تعداد کل روزهای سپری شده در منطقه از 90 روز (در هر دوره 180 روزه) تجاوز نکند.

انواع ویزای شینگن

علاوه بر ویزای توریستی شینگن، انواع دیگری از ویزای شینگن وجود دارد که به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد برای مقاصد مختلف از جمله برای حمل و نقل و تجارت وارد شوند.

ویزای ترانزیت فرودگاهی (نوع A)

اکثریت قریب به اتفاق مسافران به ویزای شینگن ترانزیت فرودگاهی نیاز ندارند. این ویزا به مسافران اجازه می‌دهد تا زمانی که منطقه ترانزیت تعیین شده را ترک نکنند، پرواز خود را در فرودگاهی در منطقه شینگن تغییر دهند. بازدیدکنندگان نمی‌توانند منطقه ترانزیت بین المللی را با ویزای ترانزیت شینگن ترک کنند.

ویزای ترانزیت نوع A فقط اجازه یک ترانسفر فرودگاهی را می‌دهد، اگر شخصی نیاز به ترانزیت از طریق دو یا چند فرودگاه داشته باشد، باید ویزای شینگن معمولی (نوع C) دریافت کند. فقط شهروندان کشورهای زیر برای انتقال در فرودگاهی در منطقه شینگن نیاز به ویزای ترانزیت دارند:

افغانستان بنگلادش دکتر. کنگو اریتره اتیوپی غنا ایران عراق نیجریه پاکستان سومالی سریلانکا

نحوه دریافت ویزای توریستی برای سفر به اسپانیا

برای درخواست ویزای توریستی اسپانیا، مراجعه به سفارت یا کنسولگری اسپانیا ضروری است. از آنجایی که ویزای توریستی انفرادی برای کشورهای شینگن وجود ندارد، بازدیدکنندگان باید در عوض ویزای توریستی شینگن دریافت کنند.

برای درخواست موفقیت آمیز، متقاضیان باید مجموعه‌ای از مدارک را ارائه دهند که شامل: فرم درخواست ویزا، دو عکس گذرنامه اخیر، گذرنامه معتبر، برنامه سفر، بیمه درمانی، مدرک اقامت، مدرک مالی، و مدرک اشتغال یا درآمد است.

ویزای توریستی اسپانیا | قیمت ویزای اسپانیا

تور اسپانیا ؛ سفر به اسپانیا، مهد رقص‌های فلامنگو

شرایط ورود به اسپانیا

تمامی افرادی که از طریق زمین، دریا یا هوا وارد اسپانیا می‌شوند باید حداقل یک مدرک به پلیس مرزی ارائه دهند. هنگام سفر به اسپانیا چه مدارکی باید همراه داشته باشید، همه اینها به ملیت شما بستگی دارد. اگر مسافر یکی از کشورهای اتحادیه اروپا / EAA هستید، تنها چیزی که باید همراه خود داشته باشید کارت شناسایی شخصی یا پاسپورت معتبر است. با این حال، اگر شما یک مسافر غیر اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا هستید، باید چندین سند را هنگام حضور در بندر ورودی اسپانیا به پلیس مرزی ارائه دهید. این اسناد به شرح زیر است: گذرنامه یا سند مسافرتی معتبر. برای حداقل سه ماه دیگر پس از تاریخ برنامه ریزی شده شما برای خروج از شینگن معتبر است و در 10 سال گذشته صادر شده است. ویزا، اگر مشمول رژیم ویزای اسپانیا هستید. مدرک اقامت. سندی که نشان می دهد در طول مدت اقامت خود در اسپانیا در کجا اقامت خواهید داشت. بلیط رفت و برگشت. یا مدرکی دال بر سفر بعدی، اگر قصد ندارید پس از پایان اقامت خود در اسپانیا به کشور خود بازگردید. اسنادی که هدف شما از ورود را ثابت می‌کند.

افسر مرزی اسپانیا از شما می‌خواهد که این مدارک را در اختیار او قرار دهید. او همچنین ممکن است چند سوال در رابطه با سفر به اسپانیا از شما بپرسد:

هدف شما از سفر به اسپانیا چیست؟ چه مدت قصد اقامت در اسپانیا را دارید؟ کجا می خواهید در اسپانیا بمانید؟ و غیره.

توجه داشته باشید که پلیس مرزی این صلاحیت را دارد که اگر فکر می‌کند مشکلی در مدارک شما یا هدف از ورود به اسپانیا وجود دارد، از ورود شما به اسپانیا جلوگیری کند. اگر افسر مرزی اسپانیا به این نتیجه برسد که شما برای اسپانیا خطری ندارید، پس از بررسی مدارک خود، اجازه ورود به اسپانیا و در نتیجه به قلمرو شنگن را خواهید داشت.

ویزای توریستی اسپانیا | قیمت ویزای اسپانیا

تور اسپانیا؛ ویزای توریستی اسپانیا

چنانچه قصد سفر به اسپانیا دارید می‌بایست ویزای توریستی اسپانیا را دریافت کنید. به این منظور می‎بایست به یک آژانس هواپیمایی معتبر مراجعه کرده و جهت دریافت ویزای توریستی اسپانیا اقدام نمایید. آژانس هواپیمایی سپند پرواز شرق با سالها تجربه در زمینه توریستی و گردشگری به شما اطمینان خاطر می‌دهد که سفری خوش را برای شما به ارمغان بیاورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود