به روز رسانی جدید شرکت مرسدس بنز برای رفع ایراد برخی خودرو‌ها


به روز رسانی جدید شرکت مرسدس بنز برای رفع ایراد برخی خودرو‌ها

شرکت مرسدس بنز به روز رسانی جدیدی را برای برخی خودرو‌های خود که دچار نقص شده بودند، منتشر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، شرکت مرسدس بنز یک به‌ روز رسانی سمت سرور را برای رفع یک نقص منتشر کرده که به دارندگان EQS EV و سدان‌های کلاس S اخیر اجازه می‌دهد محتوای ویدئویی را در نمایشگر‌های ۵۶ اینچی MBUX Hyperscreen که در آن خودرو‌ها به کار رفته تماشا کنند.

در بایگانی اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه آمریکا مشاهده شد که در آن این خودروساز می‌گوید که در ماه نوامبر "پیکربندی نادرستی" را در سرور پشتیبان خود پیدا کرده که ممکن است روی برخی از خودرو‌ها نصب شده باشد. این شرکت تخمین می‌زند که نزدیک به ۲۲۷ خودرو تحت تأثیر این نقص قرار گرفته اند.

خبر این تصمیم در همان هفته‌ای منتشر شد که گزارشی از نیویورک تایمز اظهار داشت که شرکت تسلا اخیراً وسایل نقلیه خود را به روز کرده تا مسافران بتوانند بازی‌های منتخبی راحتی در زمانی که ماشین در حال حرکت است انجام دهند. سیستم اطلاعات سرگرمی این شرکت پس از انتشار آن گفت: "Solitaire یک بازی برای همه است، اما بازی در حالی که ماشین در حرکت است فقط برای مسافران قابل اجرا است. البته این امکان وجود داشت که راننده آن هشدار را دور بزند و سپس بازی کند، اما این ایراد برطرف شد."

به روز رسانی جدید شرکت مرسدس بنز برای رفع ایراد برخی خودرو‌ها

بیشتر بخوانید

خودروی اپل با ویژگی های جدید می آید + تصاویر

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟