گروه نمایشی سپید تکاب به جشنواره تئاتر فجر راه‌ یافت


گروه نمایشی  سپید  تکاب به جشنواره تئاتر فجر راه‌ یافت

مهاباد- ایرنا- سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تکاب گفت: گروه نمایشی سپید این شهرستان با کسب رتبه نخست سی و سومین جشنواره تئاتر آذربایجان‌غربی راهی جشنواره بین المللی تئاتر فجر شد.

حجت‌الاسلام محمدصادق رستم‌پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این گروه نمایشی با اجرای نمایش "بادکنک های قرمز" توانست نظر داوران جشنواره تئاتر استانی را به خود جلب کند.

وی بیان کرد: همچنین حجت قاسم‌نژاد افشار، سرپرست گروه نمایشی سپید و کارگردان این نمایش نیز توانست رتبه اول و دیپلم افتخار سی وسومین جشنواره تئاتر آذربایجان‌غربی را کسب کند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تکاب افزود: هادی نقودی هنرمند تکابی و بازیگر نمایش بادکنک های قرمز نیز عنوان بهترین بازیگر مرد و دیپلم افتخار این جشنواره را از آن خود کرد.

حجت الاسلام رستم‌پور ادامه ‌داد: نمایش بادکنک‌های قرمز توسط فاطمه عظیمی نوشته شده و در تلاش است عشق و وفاداری، ازخودگذشتگی انسان‌ها نسبت به یکدیگر را در جامعه کنونی به تصویر بکشد.

وی اضافه‌ کرد: در مرحله نهایی سی و سومین جشنواره تئاتر آذربایجان‌غربی که از ۱۷ تا ۲۱ آذرماه جاری در ارومیه برگزار شد ۹ نمایش از ۳۵ نمایش برگزیده انتخاب شد و به روی صحنه آمد.

تکاب در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و هنرمندان این شهرستان در عرصه های مختلف از جمله خوشنویسی و تئاتر در جشنواره‌های ملی و استانی جزو نفرهای برتر انتخاب می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403