سود بیت کوین بیشتر است یا اتریوم؟


سود بیت کوین بیشتر است یا اتریوم؟

بیت کوین همچنان تسلط بر بازار ارزهای دیجیتال دارد و این تسلط در آینده هم ادامه خواهد داشت. بیت کوین جایگاه خود را در بازار حفظ خواهد کرد.

در بازار رمزارزها بعد از ریزش شدید که بیت کوین و اتریوم داشتند، خیلی‌ها به فکر سرمایه‌گذاری در آلت کوین‌ها افتادند. البته شاید تازه واردها جذب شت کوین‌ها و میم کوین‌ها شدند اما در این میان اتریوم طرفداران خاص خود را دارد و رقابت با بیت کوین در این رمز ارز ادامه دارد. در خصوص اتریوم آپدیت جدید نیز موضوع مهمی است که بهنام سلطانی کارشناس بازار ارزهای دیجیتال در گفتگو با گسترش نیوز گفت: کارایی آپدیت جدید اتریوم (ارو گلیسیر) به تعویق افتادن، بمب سختی شبکه این رمز ارز است و مرتبط با ماینرهای اتریوم، کارت گرافیک و بحث ماینیگ است. هر چه سختی شبکه افزایش پیدا می‌کند، درآمدها کاهش پیدا می‌کند.

سود بیت کوین بیشتر است یا اتریوم؟

سلطانی اظهار کرد: این تفکر که اتریوم جایگزین بیت کوین شود، شدنی نیست. بیت کوین اولین رمز ارز و پادشاه ارزهای دیجیتال است. بیت کوین جایگاه خاص خود را در بازار کریپتوکارنسی دارد. در بازدهی بلند مدت برای کسانی که هلدر اتریوم هستند، ممکن بهتر از بیت کوین عمل کند.

پادشاه سکان‌دار بازار رمزارزها خواهد بود

وی افزود: بیت کوین همچنان تسلط بر بازار ارزهای دیجیتال دارد و این تسلط در آینده هم ادامه خواهد داشت. بیت کوین جایگاه خود را در بازار حفظ خواهد کرد. تنها از نظر بازدهی سود برای هلدرها و تریدرها ارزهای دیگر پتانسیل بهتری از بیت کوین دارند.

این کارشناس بازار ارزهای دیجیتال تاکید کرد: پیش‌بینی می‌شود، در این هفته روند نزولی ادامه داشته باشد و پیش‌بینی‌های دقیق‌تر در روزهای آینده مشخص خواهد شد. اگر روند نزولی شکسته شود، این احتمال وجود دارد که تا سطوح ۴۲ هزار واحد و ۳۸ هزار واحد ریزش ادامه داشته باشد. البته اگر سطح موجود حفظ شود، در نمودار هفتگی از همین نقطه بالاتر خواهد رفت.

سلطانی در پایان خاطرنشان کرد: آلت کوین‌ها از نظر بازدهی در کوتاه‌مدت و میان مدت عملکرد بهتری نسب به بیت کوین خواهند داشت. در نتیجه سودهای بهتری نصیب هولدرها و تریدرها می‌شود. آلت کوین‌ها دامنه وسیعی دارند و در ریزش اخیر بیشتر از بیت کوین کاهش قیمت داشتند. در نتیجه قدرت بیت کوین در بازار را شاهد بودیم.

چه خبر از وضعیت بازار اتریوم و بیت کوین

اتریوم در سال میلادی جاری ۲۳۰ درصد عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشت. اتریوم در ۹ دسامبر به بالاترین سطح رسید. اتریوم در بازار رمز ارزها ارزش بازار ۴۹۰ میلیارد دلاری دارد. نکته مهم اطمینان معامله گران است که گزارش‌ها نشان می‌دهد، معامله‌گران اتریوم نسبت به بیت کوین، اطمینان بیشتری به دارایی دیجیتال خود دارند. اگر چه اتریوم علاقه‌مندان زیادی دارد اما سابقه نکته مهمی است که در بازار رمزارزها مهم است. بیت کوین ۱۲ ساله است که در بازار پادشاهی می‌کند اما اتریوم تنها شش سال دارد. در این بخش باید از سولانا هم نام ببریم، رمز ارزی که به قاتل اتریوم مشهور است. اخیراً در بازار رمزارزها سولانا با استقبال خوبی رو به رو شده است و با توجه به سرعت بسیار بالای تراکنش‌ها نسبت به بیت کوین و اتریوم طرفداران زیادی دارد.

سیگنال‌های مثبت و منفی رمز ارز اتریوم

در بازار رمزارزها سیگنال‌های زیادی مخابره می‌شود. در خصوص اتریوم خبرهایی منتشر شده است که حسابی این آلت کوین معروف را تحت تأثیر قرار داده‌اند. یکی از اخبار مهم راه‌اندازی صندوق قابل معامله اتریوم است که کارشناسان معتقدند، ETF‌های جدیدی برای آلت کوین اتریوم راه‌اندازی خواهد شد و احتمالاً سرمایه‌های مخفی بیشتری نیز جذب این رمز ارز شوند. همچنین اگر نگاهی به داده‌ها بازار داشته باشیم، کارمزد تراکنش‌های شبکه اتریوم به میزان قابل توجهی کاهش‌ یافته است.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت