«نادر نوروزی» به عنوان هشتاد و یکمین شهردار کرمانشاه انتخاب شد


«نادر نوروزی» به عنوان هشتاد و یکمین شهردار کرمانشاه انتخاب شد

کرمانشاه- ایرنا- اعضای شورای شهر کرمانشاه پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام پس از گذشت چهار ماه «نادر نوروزی» را به عنوان هشتاد و یکمین شهردار کلانشهر کرمانشاه انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در بیست و ششمین جلسه شورای شهر که عصر یکشنبه ۲۱ آذر در سرسرای شورای شهر برگزار شد، نوروزی که از نیروهای بومی است، با کسب ۱۱ رای موافق اعضا، سکان شهرداری کرمانشاه را برعهده گرفت.

مشاور عالی استانداری استان مرکزی، معاون بازرسی کل ناجا و مدیرکل حقوقی شهرداری تهران، معاون اجرایی و اطلاع رسانی کرسی و مرکز حقوق بشر صلح و دموکراسی دانشگاه شهید بهشتی و کارشناس ارشد کمیسیون حقوقی مجمع تشخیص مصلحت نظام از جمله سوابق اجرایی نوروزی است.

حدود ۳۰ نفر برای تصدی پست شهردار کرمانشاه اعلام آمادگی کرده بودند که پس از ۲ هفته ارزیابی‌ها و مصاحبه‌های متعدد ۶ نفر به مرحله نهایی رسیدند که شورای شهر کرمانشاه از میان آنها نوروزی را به عنوان شهردار کرمانشاه برگزید.

«سعید طلوعی» شهردار قبلی کرمانشاه ۱۲ مرداد امسال پس از ۳۰ ماه مسوولیت شهرداری کرمانشاه از این سمت خداحافظی کرد و از آن زمان تاکنون شهرداری کرمانشاه توسط سرپرست اداره می شود.

کلانشهر کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیونی استان را در خود جای داده و شهرداری در قالب هشت منطقه شهری به شهروندان خدمات ارایه می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه