نیسان پاترول 6 چرخ ؛ یک ماشین جنگی تمام عیار است + عکس


نیسان پاترول 6 چرخ ؛ یک ماشین جنگی تمام عیار است + عکس

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) نیسان پاترول 6 چرخ کانسپت، خودروی خشن و با ابهتی است که بر جان هر کسی ترس می‌اندازد! در ادامه تصاویر این پاترول 6 چرخ جذاب را مشاهده کنید. طراح خودروی مستقر در امارات متحده عربی «نزار عیسی» (Nazar Eisa)، به‌تازگی به سفارش یک مشتری خارجی یک نیسان پاترول 6 چرخ طراحی کرده است. وی... نوشته نیسان پاترول 6 چرخ ؛ یک...

نیسان پاترول 6 چرخ کانسپت، خودروی خشن و با ابهتی است که بر جان هر کسی ترس می‌اندازد! در ادامه تصاویر این پاترول 6 چرخ جذاب را مشاهده کنید.

طراح خودروی مستقر در امارات متحده عربی «نزار عیسی» (Nazar Eisa)، به‌تازگی به سفارش یک مشتری خارجی یک نیسان پاترول 6 چرخ طراحی کرده است.

نیسان پاترول 6 چرخ ؛ یک ماشین جنگی تمام عیار است + عکسنیسان پاترول 6 چرخ ؛ یک ماشین جنگی تمام عیار است + عکس

وی رندرهایی از کانسپت پاترول 6 چرخ با رنگ سبز زیتونی و همچنین یک طرح چریکی ویژه به اشتراک گذاشته است. البته بعید به نظر می‌رسد این خودرو برای کاربری روزمره و عادی باشد و بیشتر شبیه به خودروی مخصوص ارتش، تیم‌های SWAT و سایر نیروهای امنیتی است.

نیسان پاترول 6 چرخ ؛ یک ماشین جنگی تمام عیار است + عکسنیسان پاترول 6 چرخ ؛ یک ماشین جنگی تمام عیار است + عکس نیسان پاترول 6 چرخ ؛ یک ماشین جنگی تمام عیار است + عکسنیسان پاترول 6 چرخ ؛ یک ماشین جنگی تمام عیار است + عکس

این کانسپت می‌تواند جانشینی بر نیسان پاترول 2017 که همچنین با نام آرمادا شناخته می‌شود، به حساب بیاید. پاترول 2017 در آسیا و خاورمیانه بسیار موفق ظاهر شد و اتفاقاً به‌عنوان یک خودروی نظامی معرفی می‌شد. این کانسپت نیز تفاوتی با آن ندارد به‌جز اینکه از 6 چرخ بهره می‌برد و همچنین بسیار طویل است.

نیسان پاترول 6 چرخ ؛ یک ماشین جنگی تمام عیار است + عکسنیسان پاترول 6 چرخ ؛ یک ماشین جنگی تمام عیار است + عکس

با توجه به ارتفاع زیاد پاترول 6 چرخ یا به‌طور دقیق‌تر فاصله زیاد بین انتهای بدنه آن و کف جاده، مشخص است به خوبی از پس زمین‌های ناهموار بر می‌آید. ضمناً این خودرو از چراغ‌های جلوی عادی به همراه چندین چراغ مه‌شکن در بالا و اطراف سپر جلو برخوردار است تا دید مناسبی را نسبت به محیط اطراف در شب برای راننده فراهم کند.

منبع :Yanko Design

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش