لباس طلایی پاریس به افتخار توپ طلای مسی (عکس)


غول‌های فرانسوی امشب در حالی به مصاف موناکو رفتند که شاهد رونمایی از نسخه‌های سفارشی لباس خانگی شان به مناسبت افتخار اخیر لیونل مسی بودیم.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پاری سن ژرمن نسخه ویژه ای از لباس خانگی خود را برای دیدار خانگی امشب مقابل موناکو در لیگ یک فرانسه، به یاد افتخار بزرگ لیونل مسی، به نمایش گذاشت؛ ستاره ای که هفته گذشته در رقابت با لواندوفسکی، توپ طلای هفتم خود را به دست آورد تا دست نیافتنی شود.

ستاره آرژانتینی که تابستان امسال طی یک انتقال دراماتیک، بارسلونا را ترک و راهی پاری سن ژرمن شد، چندی پیش با فتح کوپا آمریکا، به اولین جام خود در عرصه ملی دست یافت.

برای جشن گرفتن این موفقیت، تیم گرانقیمت پی اس جی یک نسخه ویژه و محدود از پیراهن های خود را که نوارها و اسامی آن به رنگ طلایی است را در بازی امشب به تن کرد؛ پیراهنی که صرفا به خاطر مسی، اولین بازیکن تاریخ که با پیراهن پاری سن ژرمن، به توپ طلا می رسد در بازی امروز توسط بازیکنان این تیم پوشیده شد و قرار نیست در تیراژ بالا تولید شود.

لباس طلایی پاریس به افتخار توپ طلای مسی (عکس)

لباس طلایی پاریس به افتخار توپ طلای مسی (عکس)

لواندوفسکی تنها ستاره ای نبود که مسی برای کسب این جایزه شکستش داد، بلکه این بازیکن آرژانتینی با عبور از ستاره های آماده ای چون محمد صلاح، جورجینیو و رقیب سنتی اش کریستیانو رونالدو توپ طلای هفتم را مال خود کرد تا حضور در پاریس برای خوش یمن باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر