افزایش پاداش سال نوی میلادی کارمندان گوگل


افزایش پاداش سال نوی میلادی کارمندان گوگل

گوگل پیش‌تر نیز در طول همه گیری کرونا طرح‌های حمایتی را برای کارمندانش تدارک دیده بود و این بار نیز پاداش سال نو را افزایش داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از reuters، گوگلاعلام کرد که در سال آینده پاداش بیشتری به کارمندان خود در سراسر جهان پرداخت می‌کند، زیرا این غول فناوری طرح بازگشت به دفتر را عقب انداخته است. سخنگوی شرکت گوگل به رویترز گفت این شرکت در سال ۲۰۲۲ به همه کارمندان، از جمله کارآموزان شرکت، یکپاداش نقدی ۱۶۰۰ دلاری یا معادل آن در کشورشان در سال ۲۰۲۲ اعطا خواهد کرد.

این سخنگو، بدون اشاره به جزئیاتی در مورد مقداری که این شرکت در مجموع برای این منظور اختصاص داده، گفت: "گوگل علاوه بر این پاداش در طول همه گیری ویروس کرونا کمک هزینه کار از خانه و پاداش رفاهی را برای حمایت از کارمندانش در نظر داشته است." در اوایل ماه مارس، نظرسنجی داخلی گوگل نشان داد که سلامت کارکنان این شرکت در سال گذشته کاهش یافته و پس از آن این شرکت یک سری مزایا از جمله پاداش نقدی رفاهی ۵۰۰ دلاری را مطرح کرد.

افزایش پاداش سال نوی میلادی کارمندان گوگل

هفته گذشته، گوگل به دلیل ترس از سویه اومیکرون ویروس کرونا و برخی مقاومت‌های کارکنانش در برابر واکسیناسیون‌های اجباری شرکت، برنامه بازگشت به دفتر خود را به طور نامحدود به تعویق انداخت. پیش از این اتفاقات شرکت گوگل انتظار داشت که کارکنانش از ۱۰ ژانویه به دفاتر کار خود بازگردند.

بیشنر بخوانید

روسیه برای دو شرکت گوگل و متا پرونده قضایی تشکیل می‌دهد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403