توفیقات گروه سرود نسیم رحمت؛ از اجرا در محضر رهبری تا آموزش تخصصی کودکان


توفیقات گروه سرود نسیم رحمت؛ از اجرا در محضر رهبری تا آموزش تخصصی کودکان

قربانی‌نسب گفت: گروه سرود نسیم رحمت ذیل کانون فرهنگی هنری نور تاکنون توفیق داشته هم در محضر مقام معظم رهبری و هم در دیدار با برخی از مسئولان ارشد کشور اجرای برنامه داشته باشد.

«یاور قربانی نسب» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری نور ولایت ابتدای سال 1400 در مسجد نور میدان خراسان تهران تاسیس شد، اظهار کرد: فعالیت های این کانون هر روز در حال توسعه است البته اکنون بیشتر در حوزه سرود متمرکز شده ایم.

مدیر کانون فرهنگی هنری نور ولایت مسجد نور تهران ادامه داد: گروه سرود نسیم رحمت که در سال 1396 تاسیس شد و الان فعالیت های خود را در کانون فرهنگی هنری مسجد ادامه می دهد دو بار در محضر مقام معظم رهبری در مشهد و تهران و علاوه بر آن در دیدار با دیگر مسئولان ارشد نظام همچون رییس جمهور و رییس قو قضاییه نیز اجرا داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه گروه سرود نسیم رحمت در مساجد مختلف شهر تهران و همچنین شهرهای قم و مشهد از جمله در مسجد مقدس جمکران و حرم امام خمینی (ره) نیز اجرا داشته است، گفت: الحمدالله آموزش کودکان و نوجوانان عضو گروه سرود نسیم رحمت به خوبی و به صورت منظم و مستمر در حال انجام است.

قربانی نسب در ادامه با بیان اینکه توسعه کانون های فرهنگی هنری در مساجد می تواند در جذب نسل جوان به مساجد از طریق هنر موثر باشد، خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های خوبی در حوزه های مختلف داشته اند که گروه های سرود را می توان از نقاط عطف فعالیت آنها دانست.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت