انتصابات جدید در مجمع جهانی اهل بیت (ع)


انتصابات جدید در مجمع جهانی اهل بیت (ع)

آیت الله رمضانی با صدور احکامی جداگانه سرپرست معاونت علمی و فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت (ع) و سرپرست اداره کل بازرسی و ارزیابی عملکرد مجمع جهانی اهل بیت را منصوب کرد.

خبرگزاری شبستان،گروه قرآن و معارف،، آیت الله رضا رمضانی دبیر مجمع جهانی اهل بیت با صدور احکامی جداگانه سرپرست معاونت علمی و فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت (ع) و سرپرست اداره کل بازرسی و ارزیابی عملکرد مجمع جهانی اهل بیت (ع) را منصوب کرد.

آیت الله رضا رمضانی با صدور حکمی حجت الاسلام مهدی فرمانیان را به عنوان سرپرست معاونت علمی و فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت (ع) منصوب کرد.

متن حکم دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) به شرح زیر است:

بسمه تعالی

حجت الاسلام جناب آقای دکتر مهدی فرمانیان دام توفیقه

با عنایت به فضل الهی و نظر به سوابق ارزشمند علمی و مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان "سرپرست معاونت علمی و فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام" منصوب می‌نمایم.

امید است در راستای مأموریت، چشم انداز و اهداف مجمع جهانی اهل بیت (ع) و سیاست‌های معاونت فرهنگی با رویکردی تحول گرا، برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و فضای مجازی را در راستای اعتلای مکتب و ارتقای پیروان اهل بیت (ع) سازماندهی و تقویت نمائید.

تأکید بر تحقیق و ترجمه مسأله محور، استفاده از ظرفیت‌های داخلی مجمع، تأکید بر کیفی سازی محصولات، توسعه همکاری آموزشی و پژوهشی با مراکز علمی تحقیقاتی و دانشگاهی داخل و خارج از کشور، هدایت و حمایت از کانون‌ها و فعالیت‌های فرهنگی پیروان اهل بیت (ع)، استمرار نقاط قوت فعالیت‌های گذشته، رصد و مطالعه محیطی گروه‌های هدف و برنامه ریزی متناسب با مناسبات بومی و فرهنگی از جمله سیاست‌هایی است که انتظار می‌رود در دستور کار قرار گیرند.

امید است با رعایت تقوای الهی و رویکرد مدیریت جهادی و تحول آفرین و با استفاده از همه ظرفیت‌ها در تحقق اهداف متعالی مجمع با رعایت صرفه جویی و حدأکثر تعامل و هم افزایی با معاونت‌ها و مجموعه‌های پیرامونی، در حسن اجرای مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.


همچنین از تلاش‌های مجدانه و مخلصانه حجت الاسلام و المسلمین احمدی تبار صمیمانه تشکر می‌کنم و از خداوند متعال توفیق روزافزون ایشان و شما را خواستارم.

حکم سرپرست اداره کل بازرسی و ارزیابی مجمع

آیت الله رضا رمضانی با صدور حکمی حجت الاسلام محسن حسنی سعدی را به عنوان سرپرست اداره کل بازرسی و ارزیابی عملکرد مجمع جهانی اهل بیت (ع) منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام محسن حسنی سعدی دام توفیقاته

به موجب این حکم جنابعالی را که دارای توانمندی، حسن سابقه، تعهد و تجارب ارزنده می‌باشید به عنوان سرپرست اداره کل بازرسی و ارزیابی عملکرد مجمع جهانی اهل بیت (ع) منصوب می‌کنم.

با عنایت به اهمیت و جایگاه خطیر این مسئولیت، ضمن رعایت اصول حرفه‌ای مصرح در شرح وظایف و حداکثر استفاده از تخصص در حوزه‌های فعالیت، با برنامه‌ای جامع و بکارگیری روش‌های نوین و ابزارهای کارآمد در نظام بازرسی و ارزیابی عملکرد نسبت به تعالی معنوی اجرایی این مجموعه حداکثر تلاش را داشته باشید.

در این راستا، تنظیم و استقرار نظام مدیریت عملکرد و سیستم‌ها و روش‌های مناسب ارزیابی، تهیه و تدوین شاخص‌های عمومی اختصاصی و معیارهای ارزیابی عملکرد و ارزیابی مستمر عملکرد واحدهای سازمانی از مقدمات ضروری تحول خواهی و نیل به اهداف و برنامه‌های این مجموعه است.

امید است با رعایت تقوای الهی و رویکرد مدیریت جهادی و تحول آفرین با استفاده از همه ظرفیت‌ها در تحقق اهداف متعالی مجمع با رعایت صرفه جویی و حسن اجرای مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید