امام جمعه تکاب: شاخصه‌های بصیرت افزایی در جامعه تبیین شود


امام جمعه تکاب: شاخصه‌های بصیرت افزایی در جامعه تبیین شود

مهاباد- ایرنا- امام جمعه تکاب گفت: شاخصه‌های بصیرت افزایی و مقابله با فتنه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران برای آحاد جامعه تبیین و روشنگری شود.

حجت الاسلام علی رحیمی روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی تکاب با بیان اینکه نقش مردم در همه وقایع انقلاب اسلامی برجسته و ماندگار است افزود: در جریان حوادث فتنه سال ۱۳۸۸ ملت ایران پس از هشت ماه با بصیرت خود حماسه ۹ دی را خلق کردند.

وی با اشاره به اینکه عنایات الهی و رهبری‌های هوشمند رهبر معظم انقلاب در حوادث سال ۱۳۸۸ همه فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد، اظهارداشت: در هر مقطع زمانی که فتنه‌ای بر علیه نظام و انقلاب اسلامی انجام شده، رهبری های داهیانه امام و مقام معظم رهبری و حضور مردم موجب پیروزی کشور در برابر دشمنان شده‌است.

امام جمعه تکاب بیان‌کرد: حوادث مختلف انقلاب اسلامی از جمله فتنه سال ۱۳۸۸ و حماسه ۹ دی و نقش ماندگار ولایت و رهبری و حمایت مردم از نظام در این وقایع باید به‌درستی تبیین شود.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی ادامه داد: مولفه های مکتب شهید سردار سلیمانی برای آحاد جامعه از جمله جوانان تشریح و تبیین شود.

وی اضافه کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی مرتبط در مناسبت های مهم ۹ دی و سال‌روز شهادت سردار سلیمانی نسبت به فضاسازی محیطی در شهر و اماکن عمومی به‌طور جدی اقدام کنند و برنامه ریزی اساسی برای برگزاری مراسم در این مناسبت‌ها انجام شود.

امام جمعه تکاب: شاخصه‌های بصیرت افزایی در جامعه تبیین شود

ادارات تکاب در برنامه های ۹ دی و سالروز شهادت شهید سردار سلیمانی اهتمام داشته باشند

فرماندار تکاب نیز در این جلسه گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌ویژه اداره های فرهنگی در اجرای برنامه های مناسبت‌های مهم ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی اهتمام جدی داشته باشند.

امیر ستوده‌فر با اشاره به اینکه اهداف انقلاب اسلامی برای دانشجویان و دانش آموزان تبیین شود، اضافه کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه های تکاب با برنامه ها و کارگاه های کارشناسی و علمی برای انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی بیشتر تلاش کنند.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده‌است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس