اطلاعاتی جدید از یوفوها که به زودی منتشر می‌شود


اطلاعاتی جدید از یوفوها که به زودی منتشر می‌شود

دانشمندان در سال 2022، سه ترابایت داده جدید از یوفو‌ها منتشر خواهند کرد که شامل 600 ساعت ویدئو می‌ شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از interestingengineering، رایان اسپراگ، محقق در زمینه بشقاب پرنده‌ها، اعلام کرد که سازمان UAPx، به زودی اطلاعات جدیدی در مورد اشیاء پرنده و ناشناس منتشر خواهد کرد. این سازمان مسئول تحقیق در مورد بشقاب پرنده‌ها یا پدیده‌های هوایی ناشناس (UAP) است.

براساس گفته‌های این محقق، سازمان UAPx در بیانیه خود اعلام کرده: "زمانی که از نظر قانونی مجاز باشد، UAPx داده‌های بررسی‌ و تجزیه‌ و تحلیل‌شده و همچنین تمام داده‌های خام را پس از شناسایی و ایمن‌سازی فضای ذخیره‌سازی و سرور‌های مناسب، در اختیار جهان قرار می‌دهد.

این سازمان می‌گوید داده‌هایی که گروه محققان آن‌ها پردازش، تجزیه و تحلیل کرده اند، مهم‌ترین مجموعه داده‌های علمی در مورد پدیده‌های اشیاء ناشناس پرنده و پدیده‌های هوایی ناشناس است، در جمع‌ آوری این داده‌ها از روش علمی دقیق پیروی شده که امکان تجزیه و تحلیل آن برای کارشناسان را فراهم می‌کند.

۶۰۰ ساعت فیلم، مدرکی برای اثبات وجود فضایی‌ ها

این داده‌ها شامل بیش از ۶۰۰ ساعت فیلم است که توسط چندین دوربین‌های مادون قرمز به ثبت رسیده است. به نظر می‌رسد حجم این داده‌ها مجموعا سه ترابایت می‌شود. اسپراگ اضافه می‌کند که با تجزیه و تحلیل این داده‌ها، تعداد قابل توجهی از اشیاء و پدیده‌های غیرعادی به ثبت رسیده که قبل از انتشار عمومی نیاز به بررسی دارند. او همچنین ادعا کرد که ماهیت و نوع اطلاعات گرفته شده ممکن است مدرکی قطعی از وجود این پدیده‌های ناشناخته باشد.

اطلاعاتی جدید از یوفوها که به زودی منتشر می‌شود

سازمان‌های دولتی مدتی است که تحقیقات در مورد بشقاب پرنده‌ها را جدی گرفته اند. در ژوئن سال ۲۰۲۱، اعضای کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان، یک جلسه توجیهی محرمانه با مقامات FBI و نیروی دریایی آمریکا برگزار کردند تا درباره یوفو‌ها که برخی از قانونگذاران آن را تهدیدی برای امنیت ملی نامیده اند، بحث کنند. همچنین، در همان ماه، دولت این کشور اولین گزارش خود در مورد بشقاب پرنده‌ها و پدیده‌های ناشناس آب و هوایی را منتشر کرد.

در نوامبر سال ۲۰۲۱، وزارت دفاع یک کارگروه جدید را برای مکان یابی و شناسایی بشقاب پرند‌ه‌هایی که در حریم هوایی محدود پرواز می‌کنند، تأسیس کرد. با این حال، هنوز مدرکی که وجود بیگانگان فضایی را به طور قطعی تایید کند، منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید

جزئیاتی از برنامه پنتاگون برای شناسایی اشیاء پرنده ناشناس

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !