شورولت بلیزر 1972 بازسازیشده، پاسخی عالی به خودروهای بیروح و مدرن!
یک دستگاه شورولت بلیزر کاین هایلندر 1972 دگرگون شده روانه بازار خودروهای کارکرده کانادا شده و البته توجهات زیادی را به خود معطوف کرده است. این شاسیبلند کلاسیک یک فرایند بازسازی وسیع را تجربه کرده و هماکنون دارای رنگ بدنه سبز زیتونی تیره میباشد. همچنین بخش پشتی خودرو دارای پوشش ویژهای است. سپرهای کرومی و … The post شورولت بلیزر 1972...
یک دستگاه شورولت بلیزر کاین هایلندر ۱۹۷۲ دگرگون شده روانه بازار خودروهای کارکرده کانادا شده و البته توجهات زیادی را به خود معطوف کرده است. این شاسیبلند کلاسیک یک فرایند بازسازی وسیع را تجربه کرده و هماکنون دارای رنگ بدنه سبز زیتونی تیره میباشد. همچنین بخش پشتی خودرو دارای پوشش ویژهای است. سپرهای کرومی و درب پشتی وودگرین نیز بازسازی شدهاند و سقف سخت خودرو هم از نو نصب شده است. تکمیل کننده تغییرات بدنه این بلیزر دوستداشتنی هم رینگهای فولادی سفیدرنگ و لاستیکهای ۳۱ اینچی بی اف گودریچ میباشند.
با نگاهی به داخل کابین شاهد صندلیهای جلو و نیمکت عقبی دارای پوشش وینیل و عناصر پارچهای سبز رنگ خواهید بود. همچنین داشبورد سبز رنگ، عناصر وینیل روی پانل دربها و کفپوشهای مشکیرنگ نیز جزو دیگر موارد قابلذکر هستند. این بلیزر همچنین به سیستم تهویه مطبوع وینتیج ایر، کنسول ذخیره مرکزی در جلو با نگهدارنده فنجان و سیستم صوتی کنوود با بلوتوث مجهز شده است.
زیر کاپوت این شاسیبلند خاطرهانگیز پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری تنفس طبیعی ساخت شرکت میلر ریسینگ قرار گرفته است. این پیشرانه از میللنگ پرفورمنس، سیمکشی آمریکن اتووایر، رادیاتور آلومینیومی RnD و فن خنککننده برقی سود میبرد. نیروی تولیدی هم از طریق یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک روانه چرخ ها میشود. بلیزر موردبحث همچنین دارای جعبه انتقال ویژه و دیفرانسیلهای جلو و عقب قفل شونده است. نهایتاً هم باید به سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ و مافلرهای جدید اشاره نمود. گفته میشود این بلیزر کارکرد ۲۵۱ کیلومتری داشته اما کارکرد واقعی آن مشخص نیست.