فیلم لحظه چاقو چاقو شدن پسر 21 ساله در بازار ساوه


فیلم لحظه چاقو چاقو شدن پسر 21 ساله در بازار ساوه

حوادث رکنا: جوان 21 ساله در بازار ساوه به قتل رسید.

به گزارش رکنا، فردی که به علت پارک ماشین در شهرستان ساوه، با جوانی 21 ساله درگیر و براثر اصابت ضربه چاقو او را به قتل رسانده و از محل وقوع قتل متواری شده بود، در عملیات ضربتی کارآگاهان پلیس این شهرستان، در کمتر از 2 ساعت دستگیر شد.

سرهنگ"علی اکبر عیسی آبادی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه بیان داشت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فویت های پلیسی 110مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در محدوده بازار این شهرستان، بلافاصله نیروهای انتظامی کلانتری 11 ساوه، به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: با حضور پلیس در محل مشخص شد مردی 38 ساله بر سر پارک خودرو، با یک جوان 21 ساله درگیر و طی این درگیری جوان21 ساله براثر اصابت ضربات چاقو به شدت مجروح شده و فرد ضارب نیز از محل حادثه متواری شده است.

قتل هولناک در ساوه

این مقام مسئول با اشاره به این که فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داد،اظهارداشت: از همان دقایق اولیه این گزارش، تیمی تخصصی از کارگاهان پلیس آگاهی شهرستان ساوه، تحقیقات پلیسی خود را برای دستگیری فرد قاتل آغاز کردند.

سرهنگ عیسی آبادی یادآور شد: درهمان دقایق ابتدایی تحقیقات سرنخ هایی از پنهان شدن قاتل در مخفیگاهش بدست آمد و با حضور پلیس، این فرد در کمتر از 2 ساعت از وقوع قتل در محل مذکور دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد.

این مقام انتظامی افزود: قاتل با مشاهده مدارک و مستندات بدست آمده، سرانجام در روند بازجویی های فنی پلیس لب به اعتراف گشود و اظهار داشت که در روز حادثه با مقتول به دلیل پارک خودرواش در محلی نامناسب در نزدیکی مغازه اش، پس از مشاجره لفظی، درگیر شده و او را به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان با تأکید بر حل اختلافات مختلف شهروندان از طریق مشاوره و مراجعه به مراکز قانونی به منظور پیشگیری از وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح جامعه تصریح کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی، به دستگاه قضائی معرفی و درنهایت با صدور قرار مجرمیت راهی زندان شد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

حجم ویدیو: 9.32M | مدت زمان ویدیو: 00:01:16

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان