10 گوشی پرطرفدار هفته (22 آذر ماه)


10 گوشی پرطرفدار هفته (22 آذر ماه)

دو گوشی تازه وارد در جدول پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند هفته، Motorola Edge X۳۰ که به تازگی وارد فهرست شده در رتبه اول ایستاده است و گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note ۱۱ Pro صدرنشین هفته قبل را به رده دوم هدایت کرده است.

گوشی هوشمند Samsung Galaxy A۵۲s ۵G نیز به همین دلیل یک رده پایین رفته و در رتبه سوم قرار گرفته است. گوشی هوشمند Motorola Edge S۳۰ نیز دیگر تازه وارد فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند هفته است که رتبه چهارم را از آن خود کرده است. اما گوشی هوشمند آیفون ۱۳ پرو مکس اپل نیز دو پله افت در رتبه را تجربه کرده تا در میانه جدول، در جایگاه پنجم بایستد.

نکته جالب این هفته این است که در نیمه دوم جدول، گوشی‌ها هر کدام با ۲ پله نزول مواجه شده اند. گوشی Redmi Note ۱۰ Pro شیائومی نیز که مدت‌ها است در فهرست حضور دارد از جایگاه چهارم به ششم تغییر مکان داده است. گوشی Samsung Galaxy A۱۲ نیز به همین ترتیب با افت ۲ پله‌ای به رده هفتم رانده شده است.

10 گوشی پرطرفدار هفته (22 آذر ماه)

گوشی Poco X۳ Pro شیائومی نیز به همین ترتیب، رده هشتم را به دست آورده است. گوشی Samsung Galaxy S۲۱ Ultra ۵G نیز رده نهم را کسب کرده و رتبه دهم به گوشی Xiaomi Redmi Note ۱۱T ۵G رسیده است.

10 گوشی پرطرفدار هفته (22 آذر ماه)

بیشتر بخوانید

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۵ آذر ماه)

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی