اهل بیت (ع) محور وحدت و اهانت به آن بزرگان ضربه به امت اسلامی است


اهل بیت (ع) محور وحدت و اهانت به آن بزرگان ضربه به امت اسلامی است

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اداره کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی در پی اظهارات مولوی گرگیج در خطبه‌های نماز جمعه نامه‌ای خطاب به دبیر شورای برنامه ریزی مدارس اهل سنت صادر کرد. متن نامه به شرح ذیل است: یُریدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْکَرِهَ الْکَافِرُونَ دبیر محترم شورای برنامه...

اهل بیت (ع) محور وحدت و اهانت به آن بزرگان ضربه به امت اسلامی است

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اداره کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی در پی اظهارات مولوی گرگیج در خطبه‌های نماز جمعه نامه‌ای خطاب به دبیر شورای برنامه ریزی مدارس اهل سنت صادر کرد.

متن نامه به شرح ذیل است:

یُریدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْکَرِهَ الْکَافِرُونَ

دبیر محترم شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت

جناب حجت الاسلام و المسلمین لطفیان دام عزه

همان طور که مستحضرهستید، اهل سنت کشورعزیزمان بر اساس آیه مبارکه «قُلْ لَا أَسْأَلُکُمْ عَلَیْهِ أَجْرًا إِلَّا الْمَوَدَّةَ فِی الْقُرْبَیٰ» در محبت به آل الرسول، همواره در میان اهل سنت جهان اسلام، پیشرو بوده اند و این محبت، گاه به اندازه‌ای است که فرزندان خود را با نام این خاندان مطهر نامگذاری کرده و عشق به این اهل بیت عصمت و طهارت را با آنان عجین نموده اند که بی شک باید گفت اهل بیت علیهم السلام بزرگترین محور وحدت اسلامی می‌باشند.

اما در تریبون مقدس نماز جمعه اهل سنت متعلق به نظام اهل بیت، فردی که سابقه تحریک عواطف مسلمانان را در کارنامه خود دارد، در کسوت امام جمعه با اظهاراتی سخیف به مقام نورانی آل الرسول اهانت نموده و قلب‌های عموم مسلمانان متدین، اعم از شیعه و سنی را جریحه دار نموده است به نحوی که مقام این خاندان طهارت که به حکم آیه «اِنَّما یُریدُ اللهُ لِیُذهِبَ عَنکُمُ الرِّجسَ اَهلَ البَیتِ وَ یُطَهِّرَکُم تَطهیرًا» از هر رجسی پاک می‌باشند را، با نسبتی اهانت آمیز، خواسته کوچک جلوه دهد.

بی شک برادران عزیز اهل سنت که در دفاع مقدس با حضور جانانه خود از کشور اهل بیت علیهم السلام با تقدیم بیش از ۱۱ هزار شهید دفاع نمودند، مبری از گفته‌های چنین فرد هتاکی هستند و این اهانت را محکوم خواهند نمود.

سزاوار است آن دبیرخانه محترم با توجه به ماموریت ذاتی خود در عمل به دستورات امامین انقلاب در برپایی وحدت اسلامی، از طرح چنین مباحثی توهین آمیز در تریبون مقدس نماز جمعه، مواظبت و مراقبت لازم را انجام داده و همچنین در محکومیت و برخورد این عمل شنیع پیگیری‌های شایسته را از مجاری قانونی انجام دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا