پیام سرپرست حجاج ایرانی به مناسبت هفته پژوهش


پیام سرپرست حجاج ایرانی به مناسبت هفته پژوهش

حجت الاسلام نواب، سرپرست حجاج ایرانی به مناسبت هفته پژوهش پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان،حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی به مناسبت هفته پژوهش پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد.

بسمه تعالی

فرا رسیدن 25 آذر روز پژوهش را به همه محققان و پژوهشگران که برای اعتلای علمی و فکری جامعه اسلامی در تلاش پیگیر و نوآوریهای گرانسنگ هستند، تبریک می گویم.


تحقیق و پژوهش به بشر این توانایی را می‌دهد که با ناپیداهای دنیای پیرامون خود بهتر رابطه برقرار کند، آنها را لمس کند ، تجربه کند و به اهدافش دست یابد. هفته پژوهش فرصتی مغتنم برای قدردانی از ایده‌ پردازان و فعالان عرصه پژوهش‌ در مسیر توسعه کشور و مرزهای علم و دانش است.


در دو سال اخیر هرچند ویروس منحوس و نفس گیر کرونا توان ها را کاهش و سطح توفیقات را کم کرد ولی بی‌شک دستاوردهای پژوهشکده حج و زیارت مرهون همت والای اعضای هیأت علمی، محققین، پژوهشگران و کارکنان علاقه‌مند به این حوزه اندیشه و علمی است. اینجانب بر خود لازم می دانم تا درهفته پژوهش ضمن قدرشناسی از دستاوردهای این عزیزان، تلاش‌ های ارزنده تمامی اساتید و فرهیختگان را ارج نهاده و مراتب سپاس و امتنان خود را از همه تلاشگران عرصه پژوهش و علم اعلام نمایم.


امید فراوان دارم که همکاران در پژوهشکده حج و زیارت همچون گذشته با تلاش مجدانه به ترویج و توسعه تحقیق و پژوهش که شاهراه ورود به خودکفایی و استقلال علمی کشور در این حوزه است ، همت گمارند.


سید عبدالفتاح نواب
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی

پایان پیام/731

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی