چهارشنبه 24 آذر آخرین مهلت ثبت نام در رشته حفظ جزء 30 مسابقات مدها متان 


چهارشنبه 24 آذر آخرین مهلت ثبت نام در رشته حفظ جزء 30 مسابقات مدها متان 

مجید خوبی زاده گفت: پایان روز چهارشنبه 24 آذر ماه آخرین مهلت ثبت نام در این رشته قرآنی است بنابراین آن دسته از اعضای کانون های فهما که علاقمند به شرکت در مسابقه حفظ جزء 30 هستند اما تاکنون ثبت نام نکرده اند، هر چه سریع تر اقدام کنند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به روند برگزاری مسابقات قرآنی مدها متان، گفت: آزمون رشته حفظ جزء ۳۰ روز های ۲۵ و ۲۶ آذر ( پنج شنبه و جمعه این هفته ) برگزار می شود.


مدیر ستاد کانون های فهمای جنوب کرمان افزود: پایان روز چهارشنبه ۲۴ آذر ماه آخرین مهلت ثبت نام در این رشته قرآنی است بنابراین آن دسته از اعضای کانون های فهما که علاقمند به شرکت در مسابقه حفظ جزء ۳۰ هستند اما تاکنون ثبت نام نکرده اند باید هر چه سریع تر به سامانه بچه های مسجد مراجعه کنند.


وی در تشریح شرایط سنی شرکت کنندگان رشته حفظ جزء ۳۰، بیان کرد: دختران و پسران ۷ تا ۱۶ سال می توانند در این رشته کنند.


خوبی زاده ابراز کرد: آزمون رشته حفظ جزء ۳۰ به صورت آنلاین در سامانه بچه های مسجد برگزار می‌شود و شرط کسب امتیاز در فهما قبولی در آزمون است.


مدیر ستاد کانون های فهمای جنوب کرمان اظهار کرد: فعالان قرآنی نیز می توانند در این رشته قرآنی شرکت کنند اما شرط آن عضویت در یکی از کانون های فهمای جنوب کرمان است.


وی یادآور شد: روزهای پنج شنبه و جمعه هفته گذشته نیز آزمون مفاهیم از طریق سامانه بچه های مسجد برگزار شد.


خوبی زاده در خاتمه با یادآوری این مطلب که امسال پانزدهمین سال از برگزاری مسابقات قرآنی مدها متان است، عنوان کرد: این مسابقات هر ساله در قالب جشنواره قرآنی مدها متان برگزار می‌شود که یکی از اهداف اصلی آن کشف استعدادهای قرآنی بچه های مسجد است.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس رامسین کبریتی، بازیگر سریال ستایش ! / از تغییر جنسیت تا چهره مردانه !