موج الکتریکی جدید نیسان در راه است


موج الکتریکی جدید نیسان در راه است

نیسان طرح‌هایی از یک وانت الکتریکی منتشر کرده که نشان می‌دهد این شرکت خود را برای رقابت با وانت‌های تسلا، فورد و جنرال‌موتورز آماده می‌کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،نیسان طرح‌هایی از یک وانت الکتریکی منتشر کرده که نشان می‌دهد این شرکت خود را برای رقابت با وانت‌های تسلا، فورد و جنرال‌موتورز آماده می‌کند. کانسپت نیسان جلوپنجره‌ای شفاف دارد که نشان نورانی کارخانه در وسط آن دیده می‌شود و چراغ‌های خودرو دور تا دور جلوپنجره را گرفته است. درعقب وانت هم نمایشگری است که راننده می‌تواند روی آن پیام‌هایی را برای خودروهای پشت سر نمایش دهد. عکس‌های این کانسپت همراه با سه کانسپت دیگر هم‌زمان با اعلام برنامه جدید کارخانه برای ساخت ماشین‌های الکتریکی منتشر شد. نیسان می‌گوید در پنج سال آینده 20 مدل با موتور الکتریکی به‌بازار عرضه خواهد کرد و برای این پروژه ۱۷ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

موج الکتریکی جدید نیسان در راه است

نیسان می‌گوید تا سال ۲۰۳۰ این شرکت و زیرمجموعه لوکس آن، اینفینیتی ۲۳ مدل با موتور الکتریکی در محصولاتشان خواهند داشت که 15 مدل کاملا الکتریکی است. یک شاسی‌بلند و یک خودرو روباز دونفره هم از کانسپت‌هایی است که نیسان می‌گوید الگویی برای مدل‌های الکتریکی آینده شرکت خواهند بود. از بین این چهار کانسپت، مدلی که زودتر از بقیه راهی ‌بازار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا