فیلم اقدام دور از شان فاطمه گودرزی در این سن و سال ! / فقط بخاطر پول !


فیلم اقدام دور از شان فاطمه گودرزی در این سن و سال ! /  فقط بخاطر پول !

رکنا:فاطمه گودرزی بازیگر سن دار اما قرتی ایرانی است که در واقعیت برخلاف نقش هایش است و اینبار با لوس بازی در مزون خبر ساز شد.

فاطمه گودرزی بازیگر معروف ایرانی است که فاطمه گودرزی در فیلم و سریال ها اغلب نقش هایی مثبت دارد. البته واقعا هم چهره خانم فاطمه گودرزی دوست داشتنی است و به نقش های منفی نمی خورد اما فاطمه گودرزی در واقعیت بسیار شیطون تر و قرتی تر از چیزیست که شما در تلویزیون مشاهده می کنید. اینستاگرام و فضای مجازی باعث شد تا خیلی از بازیگران خانم آن روی دیگر خود را نشان دهند و حسابی خودنمایی کنند. فاطمه گودرزی هم از همین دسته هنرمندان بود که قبلا شخصیتی سنگین تر داشت اما حالا او را با رفتار و پوشش هایی می بینید که شاید انتظارش را نداشته باشید.

فیلم اقدام دور از شان فاطمه گودرزی در این سن و سال ! /  فقط بخاطر پول !

از این ها که بگذریم مدتی میشه که خانم هایی از جمله الهام حمیدی و نیوشا ضیغمی خیلی زیاد اهل تبلیغات مزون شده اند و با پوشیدن مانتو های پر زرق و برق فلان مزون تبلیغ آن را می کنند که قطعا پول خوبی هم در این کار است و کلا هر کاری که مربوط به اینستاگرام شود برای هنرمندان خانم مثل آب خوردن درآمد دارد. اما چیزی که بعید بود پوشش نه چندان جالب فاطمه گودرزی و رفتار ایشون بود که نظر کاربران رو نسبت به خودش منفی کرد.

البته اگر بخواهیم از بعدی دیگر به آن نگاه کنیم سرزنده بودن خانم گودرزی حتی در این سن بسیار با ارزش است که به خانم های فالوور تلنگری میزند تا بیشتر هوای خود را داشته باشند اما زیاده روی در آن زیاد جالب نیست.

فیلم اقدام دور از شان فاطمه گودرزی در این سن و سال ! /  فقط بخاطر پول !

منبع: شایانیوز

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 2

حجم ویدیو: 861.90K | مدت زمان ویدیو: 00:00:08

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر