معرفی اولین تسلا مدل S هشت سیلندر دنیا!


معرفی اولین تسلا مدل S هشت سیلندر دنیا!

تسلا مدل S یکی از شناخته‌شده‌ترین خودروهای الکتریکی دنیا بوده اما یکی از فعالان حوزه افترمارکتی یک دستگاه مدل S عجیب‌وغریب را معرفی کرده است. ریچ بنویت این خودرو را پس از آسیب دیدن در سیل خریداری کرده و تصمیم گرفته بجای نصب قوای محرکه الکتریکی در مدل S خود از یک پیشرانه درون‌سوز و … The post معرفی اولین تسلا مدل S هشت سیلندر دنیا!...

تسلا مدل S یکی از شناخته‌شده‌ترین خودروهای الکتریکی دنیا بوده اما یکی از فعالان حوزه افترمارکتی یک دستگاه مدل S عجیب‌وغریب را معرفی کرده است. ریچ بنویت این خودرو را پس از آسیب دیدن در سیل خریداری کرده و تصمیم گرفته بجای نصب قوای محرکه الکتریکی در مدل S خود از یک پیشرانه درون‌سوز و قدرتمند استفاده کند! او پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری تنفس طبیعی LS3 شورولت کامارو را برای نصب در تسلا انتخاب کرده است.

معرفی اولین تسلا مدل S هشت سیلندر دنیا!

همان‌گونه که تصور می‌کنید نصب پیشرانه درون‌سوز و قدرتمند در یک سدان الکتریکی کار راحتی نبوده است. این پیشرانه ۸ سیلندر و گیربکس ۶ سرعته دستی همراه آن تغییرات زیادی را تجربه کرده‌اند تا بتوانند در بطن تسلا قرار گیرند. همچنین ساب فریم عقب مدل S بازنگری شده تا بتواند دیفرانسیل را در خود جای دهد. علاوه بر این، قطعاتی از بخش جلوی خودرو حذف شده تا پیشرانه ۸ سیلندر در محفظه بار جلویی نصب شود.

معرفی اولین تسلا مدل S هشت سیلندر دنیا!

نکته احساس‌برانگیز اینکه یوتیوبر موردبحث به گونه‌ای خودروی خود را ارتقا داده که پشت آمپرهای دیجیتالی و نمایشگر مرکزی درست همانند نسخه استاندارد مدل S کار کنند. به جز تونل گیربکس بزرگ و شیفتر دنده سکونشئال، کابین این تسلا مدل S تقریباً مشابه حالت اول باقی مانده است. ریچ از این خودرو به عنوان ICE-T نام می‌برد که مخفف تسلای درون‌سوز می‌باشد.

معرفی اولین تسلا مدل S هشت سیلندر دنیا!

او همچنین درپوش باک خودروی بنزینی خود را در جایی قرار داده که معمولاً درگاه شارژ قرار می‌گرفت. واضح است که برخی طرفداران تسلا عکس‌العمل مثبتی نسبت به این کار نشان نخواهند داد اما ما از ریچ به خاطر معرفی پروژه‌ای متفاوت و برجسته تشکر می‌کنیم!

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج