رونمایی از مجموعه کتاب‌های خودسازی و کادرسازی


رونمایی از مجموعه کتاب‌های خودسازی و کادرسازی

آیین رونمایی از مجموعه کتاب‌های «خودسازی و کادرسازی در مسیر گام دوم انقلاب» امروز در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

رونمایی از مجموعه کتاب‌های خودسازی و کادرسازیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این آیین با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، سردار قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین و حجت‌الاسلام رضایی مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.
حجت‌الاسلام رضایی مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین در این آیین گفت: یکی از اهداف بسیج، رشد و ارتقاء بسیجیانی است که در مجموعه بسیج فعالیت می‌کنند.
وی افزود: این رشد و ارتقا به ویژه در حوزه مبانی اعتقادی و مهارت‌های مورد نیاز افراد در صحنه مورد نظر است.
مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این رشد و ارتقا از طریق یک شبکه تربیتی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: برای انجام این امر عناصری تحت عنوان مربی، سر مربی و استادیار در پهنای کشور سازماندهی شده اند.
حجت‌الاسلام رضایی اضافه کرد: این شبکه و مربی‌های عزیز نیاز به یک سری محتوا دارند که هم خودشان را تقویت و هم این تعالیم را در تعامل با بسیجیان پیاده سازی کنند.
وی ادامه داد: این دو جلد کتابی که به صورت مکتوب منتشر می‌شود، محصول کار شورای محتوایی صالحین است.
مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین از انتشار دو جلد کتاب الکترونیکی مبانی خودسازی و کادرسازی به صورت همزمان خبر داد و گفت: در این کتاب‌ها بررسی شده است که پایه‌های خودسازی و کادرسازی چه مسائلی هستند.
حجت‌الاسلام رضایی محتوای کتاب‌های خودسازی و کادر سازی را تلاش برای تربیت هشت تا ده میلیون جوان مومن انقلابی پای کار دانست و افزود: این کتاب به ویژگی‌های این جوان‌های مومن، انقلابی پای کار و ولایتمدار پرداخته و سعی کرده است تا هدف اعتلای بسیج را تئوریزه کند تا عزیزانمان نسبت به ابعاد این کار مطلع شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


7 راه برای اینکه سرکه سیب بیشتری استفاده کنید