فرماندار گناوه: حماسه 9 دی در جامعه اثرگذار تبیین شود


فرماندار گناوه: حماسه 9 دی در جامعه  اثرگذار تبیین شود

گناوه - ایرنا - فرماندار گناوه گفت: حماسه 9 دی 88 از رویدادهای مهم و برگ‌های زرین انقلاب و نظام مقدس جمهوری قلمداد می‌شود که باید با برنامه‌ریزی مناسب برای آحاد جامعه بویژه در بین دانش‌آموزان و دانشگاهیان و اصناف بخوبی و اثرگذار تبیین و بازگو شود.

به گزارش ایرنا، محمدتقی صفری روز سه شنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت ۹ دی و سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی افزود: روز حماسی ۹ دی در تاریخ انقلاب روز میثاق با انقلاب و ولایت نام گذاری شده است و همگان در بزرگداشت آن مشارکت و حضوری پرشور و پررنگ داشته باشند.

وی اظهارداشت: مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی در ۹ دی یک بار دیگر به ندای رهبر خود لبیک گفتند و باحضور میلیونی در راهپیمایی این روز بر تلاش مذبوحانه فتنه گران و دشمنان داخلی و خارجی خط بطلان کشیدند و از ارزش های انقلاب حفاظت و دفاع کردند.

فرماندار گناوه گفت: ۹ دی روزی بزرگ و بیادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است و نباید برای بزرگداشت آن تنها به یک بنر اکتفا کنیم و بلکه هرچه با شکوهتر با اجرای برنامه‌های مفید و اثرگذار برگزار شود.

وی بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در بزرگداشت این روز حماسی مشارکت و تلاش مضاعف کنند.

صفری در ادامه با یادآوری خاطرات و نقش سردار شهید قاسم سلیمانی در حفاظت و دفاع از آرمان های انقلاب گفت: استمرار حماسه ۹ دی پیمودن راه شهید سلیمانی است.

وی افزود: شهید سلیمانی را نباید به عنوان یک فرد بدانیم بلکه یک مکتب، صاحب کرامت، مردمدار، شجاع و متواضع و سرباز مطیع ولایت بود و با قدرت بلامنازعی که داشت هر کار غیرممکن را به ممکن تبدیل می کرد.

فرماندارگناوه بیان کرد: شهید سلیمانی سرباز بی منت ولایت بود که این مسیر نورانی را طی کرد و با سعادت به درجه رفیع شهادت نایل شد.

وی گفت: فرهنگ و تفکر شهید سلیمانی باید در جامعه ازجمله مدارس ترویج شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: ۹ دی حرکتی برگرفته از شور و شعور مردم بود که با تبعیت از رهبرمعظم انقلاب براغتشاشات هشت ماهه سال ۸۸ که توسط اتاق های فکر دشمنان چندین سال طراحی شده بود، فایق آمدند.

سرهنگ شهسوار حاجی پور افزود: مجموعه سپاه و بسیج شهرستان آماده هرگونه همکاری در اجرای مراسم بزرگداشت ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه گفت: ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و نقطه عطفی در تاریخ و برگ زرین انقلاب اسلامی است که تبدیل به یوم الله و ماندگار شد.

ضرغام مردانی افزود: برنامه‌های پیش بینی شده این شورا برای گرامیداشت ۹ دی و سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی هماهنگ با گام دوم انقلاب براساس منویات رهبرمعظم انقلاب بر محوریت مردمی بودن است.

وی اظهارکرد: برنامه حماسه ۹ دی باتوجه به شرایط کرونایی براساس مسایل بهداشتی به صورت تجمیعی در مصلای جمعه برگزار خواهدشد و در این راستا علاوه بر مشخص شدن وظایف دستگاه‌های اجرایی فرهنگی، کمیته مردمی با مسئولیت حجت الاسلام باقر دشتی امام جماعت مسجدالنبی (ص) تشکیل شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»