تدارک کانون نورالهدی برای ایام فاطمیه


تدارک کانون نورالهدی برای ایام فاطمیه

حجت‌الاسلام امیری گفت: همزمان با ایام فاطمیه مراسم سوگواری به مدت پنج شب همراه با سخنرانی و مداحی در کانون نورالهدی برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، حجت الاسلام «ابراهیم امیری»، مدیر کانون فهما نورالهدی با اشاره به برنامه های ویژه ایام فاطمیه، گفت: هم زمان با این ایام به مدت پنج شب مراسم سوگواری همراه با سخنرانی و مداحی پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.



وی افزود: برای استقبال از ایام فاطمیه مسجد و محله متناسب با شهادت حضرت زهرا (س) با پرچم های مزین به نام آن حضرت سیاه پوش می شود.




امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) کاووسیه شهرستان قدس بیان کرد: همچنین در نظر داریم در این شب ها برای کودکان مهد فاطمی راه اندازی کنیم و از برنامه های این مهد برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع ایام فاطمیه ویژه کودکان است.




حجت الاسلام امیری ابراز کرد: قصه گویی درباره زندگی حضرت زهرا (س) یکی دیگر از برنامه های این مهد است تا از این طریق بتوانیم کودکان را با شخصیت آن حضرت بیشتر آشنا کنیم.




وی ادامه داد: به همت بچه مسجدی های کانون در حال تهیه و تولید عکس نوشت و کلیپ با موضوع ایام فاطمیه هستیم که پس از اتمام کار در فضای مجازی منتشر می شوند.




مدیر کانون فهما نورالهدی اظهار کرد: علاوه بر این نیز ایستگاه صلواتی راه اندازی می شود که یکی از فعالیت های آن توزیع غذای نذری در بین عزاداران فاطمی است.




حجت الاسلام امیری اضافه کرد: از دیگر برنامه های این ایستگاه، واکس صلواتی است و با همراهی بچه های مسجدی کانون، کفش های عزاداران واکس زده می شود.




وی با بیان این مطلب که در این ایام کمک به فقرا را فراموش نمی کنیم، عنوان کرد: با تاسی از سیره حضرت زهرا (س) در قالب طرح اطعام فاطمی تعداد ۲۰۰ پرس غذای نذری در بین نیازمندان توزیع می شود.




امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) گفت: دهه دوم فاطمیه نیز با همکاری دفتر امام جمعه، مسجد جامع، اداره تبلیغات اسلامی،ستاد کانون های مساجد،اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان و کانون خادمیاران رضوی نمایشگاه تجسمی یاس کبود برپا می شود.

گفتنی است کانون فهما نورالهدی به آدرس شهرستان قدس شهرک کاووسیه واقع شده است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید