استاندار خراسان رضوی: جای روایتگری انقلاب خالی است


استاندار خراسان رضوی: جای روایتگری انقلاب خالی است

مشهد-ایرنا- استاندار خراسان رضوی بر لزوم پرداختن بیشتر به دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت:جای روایتگری انقلاب خالی است و در این زمینه احساس نیاز می شود.

به گزارش روز سه شنبه استانداری خراسان رضوی یعقوبعلی نظری در مراسم سالگرد ۲۳ آذر و حمله رژیم ستمشاهی به بیماران بستری در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد که در محل این بیمارستان و با حضور جمعی از کادر درمان برگزار شد اظهار کرد: این واقعه، بسیار مقطع مهمی است و ما را به نقطه مهمی از تاریخ انقلاب اسلامی در استان خراسان منتقل می‌کند.

وی ادامه داد:در این واقعه، شاهد مجاهدت‌های پرسنل حوزه علوم پزشکی در بیمارستان امام رضا(ع) و هجوم گسترده عوامل رژیم ستمشاهی به بیمارستان و در ادامه تحصنی بودیم که در این بیمارستان شکل گرفت.

استاندار خراسان رضوی گفت:در ارتباط با نهضت انقلاب اسلامی مدیون هستیم و امیدواریم با ذکر خاطرات و صحنه‌های بسیار تاثیرگذار و بی‌بدیلی که در آن دوران آفریده شد بتوانیم بخشی از وظایفمان یعنی انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی، فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ شهید و شهادت را انجام بدهیم.

تعدادی از پزشکان حاضر در جریانات انقلاب اسلامی در استان خراسان رضوی هم در این جلسه به بیان خاطرات خود از آن ایام پرداختند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...