واکنش ارسلان مطهری به سوالات عجیب!


واکنش ارسلان مطهری به سوالات عجیب!

مهاجم آبی‌ها در میکسدزون استادیوم آزادی با سوالات عجیبی مواجه شد و پاسخ جالبی برای آنها داشت. 

به گزارش "ورزش سه"، ارسلان مطهری که همچنان به عنوان یار تعویضی از سوی فرهاد مجیدی به کار گرفته می شود در دقایق کوتاهی که مقابل سپاهان نصیبش شد یک موقعیت ایده آل را از دست داد. او در میکسدزون آزادی با سوالاتی عجیب از جمله اینکه درخواست شخصی‌اش بوده تا برای خوش یمنی به عنوان تعویضی وارد زمین شود و ... پاسخ داد.

وی در ابتدای صحبت هایش درباره تقابل با سپاهان و برتری در این بازی گفت: بازی خوب و سپاهان تیم قابل احترامی بود. فکر می کنم سه امتیاز خیلی شیرین را کسب کردیم. این برد خیلی برای ما نیاز بود و باید این روند را دنبال کنیم.

مهاجم آبی‌ها در واکنش به سوالی عجیب در خصوص اینکه آیا او درخواستی برای نیمکت نشینی و حضور در اواسط بازی از کادرفنی داشته گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. اینکه به مربی بگویید مرا تعویضی بیاورید یا فیکس باید اینطور توضیح بدهم که بعضی اوقات و در بعضی بازی ها شرایط برای بازیکن به شکلی است که به طور مثال می گوید من در این بازی شرایط خوبی ندارم و همه بازیکنان این صحبت ها را با مربی خود می کنند. این چیز مبهم و خاصی نیست و سوال بهتری هم هست.

واکنش ارسلان مطهری به سوالات عجیب!

وی درباره موقعیت ایده آلی که در این بازی از دست داده بود گفت: نرفت! حیف شد نرفت.

مطهری در واکنش به این سوال که آیا از موقعیت کمی که برای حضورش در ترکیب شکل گرفته ناراحت است یا خیر گفت: هر چیزی که کادرفنی صلاح بداند همان را عمل می کنم و موفقیت تیم برایم اهمیت دارد. نمی گویم سوال حاشیه ای است و شاید در ذهن هر کسی شکل بگیرد اما موفقیت تیم مهم است.

وی درباره اینکه با صدرنشینی در این بازی اکنون چه پیش بینی از آینده دارد گفت: باید از سپاهان ابتدا تعریف کنم که خوب بازی کردند. ما هم بازی خوبی کردیم و موقعیت های ما تبدیل به گل نشد. نمی توان پیش بینی کرد باید دید چه اتفاقی پیش می آید.

مهاجم آبی ها در پاسخ به اینکه طبق آمار جزو مهره های نیمکت نشین آماده لیگ محسوب می شود گفت: پست من به شکلی است که اگر به عنوان بازیکن تعویضی هم بیایم خوب پیش می رود. مدافع نیستم، بیایم که گل نخوریم. من باید تمام تلاشم را بکنم تا تیم موفق شود. آینده استقلال؟ پیش بینی کردن در خصوص فوتبال غیرممکن است. امیدوار کردن یک چیز است و گفتن حقیقت چیز دیگری است. ما الان خوب بازی می کنیم و باید تمام تمرکزمان را حفظ کنیم تا این روند حفظ شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد