بازتاب اهتزاز پرچم فلسطین در بازی های یک چهارم نهایی جام جهانی عرب در قطر


بازتاب اهتزاز پرچم فلسطین  در بازی های یک چهارم نهایی جام جهانی عرب در قطر

بازیکنان تیم ملی فوتبال الجزایر در پیروزی خود مقابل مراکش در بازی های یک چهارم نهایی جام جهانی عرب، پرچم فلسطین را در ورزشگاه قطر به اهتزاز در آوردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «الخلیج الجدید»، بازیکنان تیم ملی فوتبال الجزایر در جشن پیروزی مقابل مراکش در مرحله یک چهارم نهایی جام عرب، پرچم فلسطین را در ورزشگاه «الثومه» قطر به اهتزاز درآوردند که این اقدام شور و هیجان فلسطینی ها و اعراب را برانگیخت.

برخی از بازیکنان تیم ملی الجزایر پس از پایان این دیدار که در ضربات پنالتی مقابل مراکش مشخص شد، با پرچم فلسطین ظاهر شدند و تماشاچیان الجزایری در جایگاه ها نیز دست به همین اقدام زدند.

این تیم پس از پیروزی باید به دیدار تیم قطری در مرحله نیمه نهایی برسند.

این اقدام فوتبالیست های الجزایری در شبکه های اجتماعی با بازتاب گسترده ای همراه شد.

کشورهای عربی به آنان تبریک گفته و در واقع این اقدام آنان را هنگام پیروزی بر تیم مراکش، نوعی مقابله با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی دانستند.

مردم فلسطین نیز در شبکه های اجتماعی این اقدام آنان را ستوده و گفتند: پیروزی الجزایر را با توجه به احساسات سخاوتمندانه الجزایری ها نسبت به آرمان فلسطین، علاوه بر عادی سازی اخیر مراکش با رژیم اشغالگر اسرائیل، پیروزی فلسطین دانستند.

این درحالی است که رباط، قراردادهای امنیتی، نظامی و اقتصادی با تل آویو منعقد کرد که فلسطینی ها و اعراب را تحریک کرد و الجزایر را نیز خشمگین کرد.

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیت کنید و فال حافظ 9 فروردین را بخوانید + فیلم