علت اصلی تصادفات مرگبار در شیروان


علت اصلی تصادفات مرگبار در شیروان

فرمانده نیروی انتظامی شیروان گفت: خستگی، خواب آلودگی و استاندارد نبودن جاده‌ها از مهم‌ترین علل تصادفات منجر به فوت در این شهرستان خراسان شمالی است.

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد روهنا در نشست خبری اظهار داشت: بیشترین تصادفات منجر به فوت در محور بجنورد به مشهد است که بار‌ها توصیه شده به ازای هر ۲ ساعت رانندگی یک ربع استراحت صورت گیرد که رانندگان اصلا به آن توجه نمی‌کنند.

وی با با اینکه باید کاری کرد که تصادفات کاهش یابد خاطرنشان کرد: کمربندی این شهر که محل تردد بسیاری از مسافران است از چهره و منظر مناسبی برخوردار نیست و باید فضای آن طوری باشد که مجمتع تفریحی، احداث پارک و یا فضای سبز در آن لحاظ و اجرایی شود که منجر به پیاده شدن مسافر، ایجاد درآمدزایی و کاهش تصادف و فوت شود.

روهنا اضافه کرد: سالانه مسافران زیادی از این مسیر تردد می‌کنند که با توجه به عدم فضای مناسب سبز در کمربندی می‌طلبد شهرداری برای آن کار کند.

فرمانده نیروی انتظامی شیروان در خصوص اهمیت نقش مشاوره در بین مردم گفت: ۸۵ درصد پرونده‌هایی که به واحد مشاوره نیروی انتظامی شیروان ارجاع داده می‌شود منجر به سازش می‌شود که این جای افتخار دارد، مشاوران این حوزه برای سازش پرونده‌ها بسیار تلاش می‌کنند و چنانچه منجر به سازش نشد به مقام قضایی ارجاع داده می‌شود.

روهنا با اشاره به اینکه آستانه تحمل فرزندان و مردم کم شده است افزود: در این شهرستان هر مدرسه‌ای که اعلام آمادگی کند همکاران این حوزه در مدرسه حضور پیدا کرده و در خصوص معضل و آسیب‌های اجتماعی با دانش آموزان صحبت می‌کنند تا مشکلی پیش نیاید.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس