درمان فوری دندان درد با پیاز!


درمان فوری دندان درد با پیاز!

درد دندان عقل می تواند به طور ناگهانی و بدون هشدار اتفاق بیافتد و میتواند درد غیر قابل تحمل داشته باشد بطوریکه مانع فعالیتهای روزانه شود اما شما می توانید با نسخه های خانگی این درد طاقت فرسا را درمان کنید.

آفتاب‌‌نیوز :

دندان عقل، از آخر لثه خارج می شود و در هر گوشه ای از دهان قرار می گیرد در بعضی موارد، می توانند دردناک شوند، و در نتیجه زخم مشخصی در پشت لثه ها ایجاد می شود. تحقیقات نشان می دهد که حدود 85 درصد از افرادی که دندان های عقل دارند باید آن را بکشند چون فضای خالی در لثه برای این دندان وجود ندارد بنابراین، چنین دندان هایی ممکن است در یک زاویه ناخوشایند ظاهر شوند و به راحتی می توانند غذا را به دام اندازند، که منجر به تکثیر باکتری ها می شود.

در بعضی موارد، دندان های عقل می توانند تحت تاثیر قرار بگیرند که موجب حساسیت و درد می شوند. متأسفانه اکثر مردم به ندرت فرصت دیدن دندانپزشک را دارند بنابراین، قبل از این که فرصتی برای بازدید از دندانپزشک داشته باشید، درد ناشی از دندان های عقل را با استفاده از داروهای خانگی محدود کنید.

این درمان خانگی برای تسکین درد و التهاب مفاصل به کار رفته است ؛پیاز به این دلیل موثر است که حاوی مواد گیاهی شیمیایی است که میکروب های مسئول این عفونت را هدف قرار می دهند و درد را تسکین می دهند می توانید پیاز خام بخورید، هرچه پیاز تند تر باشد، تسکین درد نیز بهتر خواهد شد. پیاز ملایم، مانند پیاز شیرین، درد را تسکین می دهد ، اما نتیجه بهتر با خوردن پیاز قرمز یا زرد صورت می گیرد. با اولین نشانه دندان درد ، یک تکه پیاز بردارید و آن را بجوید آب پیاز به دندان نفوذ می کند. اگر متوجه شدید که درد شدید است، می توانید از انگشت برای نگه داشتن تکه پیاز به طور مستقیم روی دندان استفاده کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس