سوابقِ گزینه‌های مورد نظر مدیرعاملی بررسی شد


جلسه هیئت مدیره خانه موسیقی با رسیدگی به مسائل مختلف از جمله بررسی سوابق متقاضیان مدیر عاملی این نهاد، 21 آذرماه برگزار شد. نوشته سوابقِ گزینه‌های مورد نظر مدیرعاملی بررسی شد (https://musiceiranian.ir/433793-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%85%d9%88%d8%b3%db%8c%d9%82%db%8c-10.html) اولین بار در موسیقی ایرانیان (https://musiceiranian.ir). پدیدار شد.

سوابقِ گزینه‌های مورد نظر مدیرعاملی بررسی شدجلسه هیئت مدیره خانه موسیقی با رسیدگی به مسائل مختلف از جمله بررسی سوابق متقاضیان مدیر عاملی این نهاد، ۲۱ آذرماه برگزار شد.

به گزارش سایت خانه موسیقی، جلسه هیئت مدیره خانه موسیقی ایران با حضور داریوش پیرنیاکان(رئیس هیئت مدیره و سخنگو)، حمیدرضا اردلان(نایب رئیس)،حمیدرضا عاطفی(دبیر)، هنگامه اخوان، زیدالله طلوعی، محسن رجب پور(بصورت آنلاین) و آذر هاشمی(بازرس) روز یکشنبه ۲۱ آذرماه در محل خانه موسیقی تشکیل شد.

در این جلسه موضوع انتخاب مدیر عامل خانه موسیقی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و سوابق برخی متقاضیان از جمله سوابق و برنامه های بابک رضایی بررسی شد که هیئت مدیره با توجه به حساسیت و اهمیت پست مدیرعاملی این نهاد صنفی تخصصی، باتفاق بر این عقیده بودند که زمان بیشتری را برای بررسی سوابق، برنامه ها و همچنین در نظر گرفتن گزینه های جدید مورد نیاز است؛ بنابراین انتخاب مدیر عامل را به جلسات آینده موکول شد.

در ادامه محمد الهیاری، سرپرست دفتر موسیقی در جلسه حضور یافت. حمیدرضا نوربخش (مدیرعامل) نقش ایشان را در زمان تصدی مدیرکلی دفتر موسیقی وزارت ارشاد ثبات بخش و مورد رضایت قاطبه اهالی موسیقی دانست.

سپس هیئت مدیره خانه موسیقی بخاطر فعالیت های صورت گرفته از محمد الهیاری تقدیر کرد.

همچنین هیئت مدیره با توجه به استقرار معاونت هنری جدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز امیدواری کرد که آقای الهیاری به عنوان مدیر کل دفتر موسیقی بار خود ادامه دهد.

سپس اعضای هیئت مدیره کانون سازسازان در جلسه تعامل و همفکری با هیئت مدیره در این جلسه حضور یافتند و نقطه نظرات خود را در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های خانه موسیقی بیان کردند که مقرر شد در آینده اقداماتی در جهت معرفی سازسازان و ساماندهی به بخش سازسازیجلساتی برگزار شود.

لازم به توضیح است، جلسات تعامل و همفکری هیئت مدیره کانون های ده گانه با هیئت مدیره خانه موسیقی در آینده ادامه خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج