دومین جلسه آموزشی «بانوان فرهنگ یار ترافیک» برگزار شد


دومین جلسه آموزشی «بانوان فرهنگ یار ترافیک» برگزار شد

تهران - ایرنا - دومین جلسه آموزشی «بانوان فرهنگ یار ترافیک» با حضور سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور و 22 نفر از بانوان شاغل در معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش ایرنا از پلیس راهور، در اجرای تدابیر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مبنی بر بکارگیری بانوان فرهنگ یار ترافیک، ضمن هماهنگی با معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، دومین جلسه آموزشی «بانوان فرهنگ یار ترافیک» امروز (چهارشنبه) با حضور مسئولان معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و در سالن کنفرانس این معاونت برگزار و طی آن آموزش های لازم جهت شروع به فعالیت ۲۲ بانوی فرهنگیار شاغل در معاونت ارائه شد.

سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی در این جلسه که با حضور خانم عبدالشاهی مشاور معاون رئیس جمهوری برگزار شد، ضمن پرداختن به اقدامات آموزشی و فرهنگی پلیس راهور، طرح «بانوان فرهنگ یار ترافیک» را تشریح کرد و گفت:‌ در این طرح، بانوان شاغل در معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری تحت آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، علل تصادفات و راه های پیشگیری از آن قرار می گیرند.

وی با قدردانی از همکاری روابط عمومی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری برای شرکت بانوان شاغل آن معاونت در طرح بانوان فرهنگ یار ترافیک اظهار کرد : این طرح با هدف ارتقاء دانش ترافیکی بانوان شاغل برگزار می شود تا اولا آنان به عنوان کاربران ترافیکی در آرامش و ایمنی تردد کنند و ثانیا عامل تصادف نباشند و نقش تربیتی و آموزشی خود را نسبت به افراد خانواده، همکاران ، بستگان و... ایفا کنند.

همچنین سرهنگ هدایتی فرد رئیس اداره برنامه ریزی و آموزشی معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا خاطر نشان کرد: انتظار از بانوان فرهنگ یار ترافیک این است که در مراسم های مذهبی، علمی و در هر جایی که میسر بود با انتقال آنچه که در کلاس آموزشی کسب کرده اند بتوانند در ترویج فرهنگ صحیح رانندگی و پیشگیری از تصادفات و تخلفات گام مهمی بردارند زیرا نجات جان یکنفر نجات جان همه انسانها است.

در پایان این جلسه به خانم های آموزش دیده، احکام آنها با امضا رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا تقدیم شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!