ثبت 119 طرح تحقیقاتی در دانشگاه علوم پزشکی جهرم


ثبت 119 طرح تحقیقاتی در دانشگاه علوم پزشکی جهرم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم اعلام کرد که پژوهشگران و محققان این دانشگاه طی یک سال گذشته 119 طرح پژوهشی ثبت و 146 مقاله تالیف کردند.

دکتر محمد رحمانیان چهارشنبه ۲۴ آذر در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز پژوهش و فناوری، افزود: دستیابی به چشم‌اندازهای کوتاه مدت و بلندمدت سیاست‌های دانشگاه و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیازمند کار پژوهشی و کارشناسی دقیق و متقن است که با همت و توان مضاعف دانش پژوهان، پژوهشگران و اعضای هیات علمی و کارکنانی پرتلاش حاصل خواهد شد.

او گفت: طی ماه‌های اخیر و درگیری اپیدمی کرونا علی رغم تمام مشکلات، تنگناها و بحران شیوع ویروس کرونا، امور پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه، با تلاش پژوهشگران، محققان، اعضای هیات علمی، دانشجویان و مسئولان، با رشد کیفی و کمی همراه شد.

رحمانیان بیان کرد: ثبت ۱۱۹ طرح تحقیقاتی با موضوعات مختلف، ثبت ۹۴ طرح تحقیقاتی با موضوع کرونا، انتشار ۱۴۶ مقاله در سطح ملی و بین المللی همه از توفیقاتی است که طی مدت یکسال گذشته از سوی پژوهشگران دانشگاه حاصل شده است.

وی اظهار کرد: علاوه بر این مهم، افزایش دو برابری تعداد مقالات Q۱ (‌۴۲ مقاله)، نسبت به سال گذشته نشان از توانمندی و فعالیت بیش از پیش محققان دانشگاه در عرصه های مختلف تحقیقاتی دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: طی یکسال گذشته معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه با تلاش و کوشش محققان و پژوهشگران به کسب مقام ها و موفقیت های چشمگیری دست یافته است.

به گفته وی اخذ گواهی ثبت پینت بین المللی از اداره ثبت اختراعات آمریکا و یک گواهی ثبت اختراع ملی از اداره ثبت اختراعات ایران توسط پرسنل و اعضای هیات علمی دانشگاه از افتخارات دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال گذشته بوده است.

رحمانیان گفت: کسب دومین مقام اول پی در پی واحدهای توسعه تحقیقات بالینی در دانشگاه های تیپ ۳ کشور،انعقاد تفاهم نامه مراکز ثبت بیماری در زمینه تروما و آسیب های نخاعی، کسب دو مدال طلا و برنز در جشنواره نوآوری و اختراعات کرونا، کسب مقام سوم نخستین مسابقه بین المللی opac۲۰۲۱ ، کسب عنوان گروه برگزیده فیلد پیراپزشکی در مدرسه بهاره مقاله نویسی و ... از دیگر افتخارات دانشگاه علوم پزشکی جهرم بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان