بررسی دنیای انیمیشن های سینمایی و سریالی در سال 2021


آثار انیمیشنی همواره محبوبیت خاصی را بین تمامی افراد  در سراسر جهان داراست. این آثار دوست داشتنی و جذاب در دو سال اخیر با مشکلات زیادی روبرو شده است که یکی از این مشکلات، ویروس کرونا می باشد. زندگی تمامی افراد جهان تحت تاثیر این ویروس قرار گرفت و موجب شد که تاریخ اکران برخی از انیمیشن ها و کارتون ها تغییر کند. وجود مشکلات و فراز و نشیب های روبرو...

بررسی دنیای انیمیشن های سینمایی و سریالی در سال 2021

آثار انیمیشنی همواره محبوبیت خاصی را بین تمامی افراد در سراسر جهان داراست. این آثار دوست داشتنی و جذاب در دو سال اخیر با مشکلات زیادی روبرو شده است که یکی از این مشکلات، ویروس کرونا می باشد. زندگی تمامی افراد جهان تحت تاثیر این ویروس قرار گرفت و موجب شد که تاریخ اکران برخی از انیمیشن ها و کارتون ها تغییر کند.

وجود مشکلات و فراز و نشیب های روبرو تهیه کنندگان و تولیدکنندگان انیمیشن باز هم موجب توقف کامل تولید کارتون ها و انیمیشن ها نشد. علاوه بر این، انیمیشن های تولید شده در سال 2021، کیفیت بسیار بالایی داشتند و با استقبال زیاد مخاطبان روبرو شدند.

بررسی دنیای انیمیشن های سینمایی و سریالی در سال 2021

ما در این مقاله قصد داریم تا لیستی از بهترین انیمیشن های سینمایی و سریالی را به شما عزیزان معرفی نماییم تا لذت دیدن این سریال ها و فیلم ها را از دست ندهید.

لیستی از انیمیشن های سال 2021

با شروع سال میلادی جدید، مجموعه جدیدی از آثار انیمیشنی به بازار عرضه شدند که علاقمندان زیادی منتظر پخش آنها بودند. انیمیشن های اکران شده در سال جاری، تنوع و جذابیت های بسیار زیادی داشتند که مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفت. بهترین انیمیشن های سال 2021 که به بازار عرضه شد عبارت است از:

* کارتون افسون

* انیمیشن خانواده آدامز

* انیمیشن رامبل

* انیمیشن اختانورد ها

* کارتون بچه رئیس

* انیمیشن لوکا

در ادامه هر یک از انیمیشن های ذکر شده را به تفکی بررسی می نماییم.

کارتون افسون (Encanto)

یکی از زیبا ترین کارتون های سال 2021 که محبوبیت زیادی بین کودکان و نوجوانان داشت، انیمیشن افسون می باشد. این انیمیشن جذاب و دوست داشتنی به کارگردانی مشترک جارد بوش، بایرون هاوارد و چاریس کاسترو اسمیت است.

این کارتون محصول مشترک دو کمپانی Walt Disney Animation Studios و Walt Disney Pictures می باشد. صداپیشگی این انیمیشن توسط مائورو کاستیلو، ماریا سیسیلیا بوترو، آداسا، جسیکا داروو، کارولینا گایتان، رنزی فیلیز و آنجی سپدا صورت گرفته است. خلاصه داستان کارتون افسون درباره خانواده ای به نام مادریگالس می باشد که در یک شهر افسون شده زندگی می کنند.

این شهر افسون شده به تمامی کودکانی که در آن متولد می شوند، قدرت جادویی و منحصر به فردی را اعطا می کند. در این میان دختری به دنیا می آید که تنها عضو خانواده مادریگالس است و هیچ قدرت خارق العاده ای ندارد. نام این دختر میرابل است.

میرابل از اینکه قدرت ماورایی ندارد، بسیار ناراحت و اندوهگین می باشد. در ادامه این داستان خواهید دید که زمانی جادوی این شهر افسون شده در معرض خطر قرار می گیرد که میرابل برای نجات آن به ماجراجویی های هیجان انگیز و جذابی می رود.

انیمیشن خانواده آدامز

یکی از هیجان انگیز ترین و جذاب ترین انیمیشن هایی که در سال 2021 اکران شد، کارتون خانواده آدامز می باشد. این کارتون در ژانر های ترسناک، کمدی ،ماجراجویی، فانتزی و خانوادگی، توسط کمپانی های BRON Studios و BermanBraun و Bron Creative اکران و منتشر شد.

کارگردان این انیمیشن گرگ تیرنان و کنراد ورنن می باشند. انیمیشن خانواده ادامز محصول کشور های آمریکا ،کانادا و انگلستان است که فیلمنامه آن توسط دان هرناندز، بنجی سمیت و چارلز آدامز نوشته شده است. این انیمیشن را هنرمندانی چون والاس شاون، بیل هادر، بت میدلر، اسنوپ داگ، وانا والتون، نیک کرول، گریس مورتس، شارلیز ترون و اسکار آیزاک صداپیشگی کرده اند.

بررسی دنیای انیمیشن های سینمایی و سریالی در سال 2021

انیمیشن خانواده آدامز 2 در ادامه قسمت اول آن منتشر شده است. شما در این قسمت خواهید دید که مورتیسیا و گومز نگران بزرگ شدن فرزندان شان هستند و می خواهند با آنها وقت بیشتری را بگذرانند. از طرفی رابطه گومز و موتیسیا با دختر شان ونزدی کمی نگران کننده شده است.

به همین خاطر آنها تصمیم می گیرند که به یک سفر دسته جمعی بروند تا خاطرات خوشی را در کنار هم تجربه کنند؛ اما در این سفر گومز و مورتیشیا متوجه می شوند که ونزدی دختر واقعی شان نیست و این راز را از او پنهان می کنند.

انیمیشن رامبل

یکی دیگر از انیمیشن های محبوبی که در سال 2021 اکران و منتشر شد، کارتون رامبل می باشد. این کارتون زیبا به کارگردانی همیش گریو و نویسندگی مت لیبرمن است. رامبل محصول مشترک کشور های آمریکا، کانادا و استرالیا می باشد که توسط کمپانی های مطرح Paramount Animation و Reel FX Creative Studios و WWE Studiosاکران و منتشر شده است.

صداپیشگان این انیمیشن هنرمندانی چون چارلز بارکلی، ربکا کوئین، کارلوس گومز، فرد ملامد، تونی دنزا، بن شوارتز، جیمی تاترو، ویل آرنت و تری کروس صورت گرفته است.داستان کارتون رامبل درباره دنیایی است که در آن کشتی هیولاها یک ورزش به حساب می آید.

در این میان دختری به نام وینی تلاش می کند که به کمک پدر خود ،آموزش هیولایی دوست داشتنی را بر عهده گیرد و او را برای مسابقات بزرگ آماده کند. در ادامه اتفاقات عجیب و هیجان انگیزی برای این دختر رخ می دهد که تماشای این انیمیشن را جذاب کرده است.

انیمیشن اختانورد ها

یکی دیگر از انیمیشن هایی که در سال 2021 با استقبال زیاد مخاطبان روبرو شد انیمیشن اختانوردها بالا و فراتر از آن بود. این انیمیشن جذاب و دوست داشتنی به کارگردانی بیلز سیمونز و شین ژو می باشد که توسط کمپانی Silvergate Media اکران و منتشر شد.

صداپیشگی انیمیشن اختانورد ها توسط هنرمندانی چون پائول باکلی، سیمون فاستر، تریسا گلگر، ریچارد گریو، مایکل مورفی، کیس ویکام، جو ویات و… انجام شده است.داستان این انیمیشن درباره نجات موجودات داخل اقیانوس می باشد.

باز هم مثل همیشه اختانورد ها برای نجات موجوداتی که در کف اقیانوس زندگی می کنند جان خود را به خطر می اندازند. در سونامی و آتشفشانی که قرار است کل اقیانوس را فرا بگیرد، اختانورد ها ماموریت خطرناک خود را آغاز می کنند.

کارتون بچه رئیس

یکی دیگر از کارتون های محبوب سال 2021، کارتون بچه رئیس_تجارت خانوادگی می باشد. این کارتون به کارگردانی تام مک گرث، توسط کمپانی مطرح دریم ورکس انیمیشن تولید و اکران شده است. انیمیشن باس بیبی در ژانر های کمدی، خانوادگی، ماجراجویی و فانتزی منتشر شده است.

این انیمیشن توانست مبلغ 4 میلیون دلار در سراسر جهان به فروش برسد. شما در این انیمیشن خواهید دید که تیم و تد هر دو بزرگ شده اند و مسیرشان از یک دیگر جدا شده است. تیم ازدواج کرده و صاحب دو فرزند دختر می باشد و تد همچنان مجرد است.

دختر کوچک تیم عضو شرکت باس بیبی است و ماموریت مهمی را بر عهده گرفته است که در این ماموریت به کمک پدر و عمویش نیاز دارد. به همین خاطر سعی می کند که بار دیگر آن دو را به هم نزدیک کند. پس از ماجراجویی های بسیار تد و تیم دوباره با یک دیگر تیمی را تشکیل می دهند؛ اما با این تفاوت که باز هم به شکل کودکانه خود تبدیل شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان