دشمن بدنبال تاثیرگذاری بر عرصه های فرهنگی است


دشمن بدنبال تاثیرگذاری بر عرصه های فرهنگی است

رشت- ایرنا- رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش با بیان اینکه دشمن برای ضربه زدن به اقشار مختلف در ایران برنامه ریزی کرده است گفت : دشمن بدنبال آن است که بر عرصه های فرهنگی تاثیر گذارد و بدنبال خاموشی نور انقلاب است اما اراده الهی مانع به ثمر رسیدن اهداف شوم آنهاست.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حسین صنعت پور امیری روز چهارشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره گوهرهای فاطمی عفاف و حجاب اظهار داشت : انقلاب اسلامی شهدای زیادی را برای اعتلای ارزشهای دینی نثار کرد اما دشمن از پای ننشست و طی ۴۰ سالی که از این انقلاب می گذرد شبانه روز در حال توطئه و دسیسه چینی است .
وی گفت : دشمن پس از جنگ در عرصه های نظامی و اقتصادی امروز با همه وجود در عرصه فرهنگی به میدان آمده و با تدوین برنامه های مختلف ماهواره ای و تلاش های رسانه ای مشغول توطئه علیه نظام اسلامی است .
وی با تاکید بر جایگاه ویژه خانواده در اسلام افزود : در قرآن کریم بارها به مساله خانواده اشاره شده است و این نشان از جایگاه عظیم خانواده در اسلام دارد اما دشمنان برای فروپاشی نظام خانواده و ترویج بی حجابی تلاش می کنند و با توجه به ازدیاد پدیده طلاق ، ازدواج سفید و سردی روابط بین زوجین تا حدودی توانسته اند در این کار موفق باشند .
حجت الاسلام صنعت پور افزود : حل معضل بدحجابی تنها با برگزاری سخنرانی ها و تبلیغات حل نخواهد شد بلکه برای این بیماری مزمن اجتماعی باید راهکار عملی اندیشیده شود .
امام جمعه انزلی نیز در این مراسم امر به معروف و نهی از منکر را از مهمترین مباحث دین اسلام عنوان و اضافه کرد : امر به معروف و نهی از منکر فراتر از حجاب و پوشش است . یکی از کارهایی که دشمن ترویج می کند بی بند و باری و کم توجهی به حجاب است .
حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین اظهار داشت : عده ای با اهداف و مقاصد شومی که دارند می خواهند جامعه را به سوی عریانی سوق دهند درحالیکه توصیه به حجاب توصیه به سعادتمندی است .
وی با بیان اینکه نشر معارف دینی آنچنان که می بایست مورد توجه واقع نشده ، تصریح کرد : مجموعه های متولی فرهنگ اقدامات بسیاری در خصوص حجاب انجام داده اند اما موفقیت چندانی در این زمینه کسب نشده است.
امام جمعه انزلی خاطر نشان کرد : دشمن می کوشد بدحجابی را ترویج کند و در این رابطه دست برتر را در رسانه ها دارد لذا ضروری است برای ترویج حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر اقدامات تبیینی و روشن بینی بیشتری انجام‌شود .
مراسم اختتامیه جشنواره گوهرهای فاطمی عفاف و حجاب روز چهارشنبه در سالن اجتماعات منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا(ع) برگزار و به ۱۰ نفر از برگزیده گان این جشنواره هدایایی اهدا شد.
جشنواره گوهرهای فاطمی عفاف و حجاب در بخش های مختلف تئاتر، نقاشی، سرود ، دل نوشته و طراحی پوستر در فضای مجازی با موضوع حجاب و عفاف در سطح مناطق شمالی و جنوبی برگزار شده است.
گفتنی است مراسم دیگری نیز به همت مدیریت عقیدتی سیاسی ناوگان شمال به مناسبت تجلیل از بازنشستگان عقیدتی سیاسی نداجا استان گیلان در سالن شهید صفری مقدم منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا(ع) برگزار و به ۴۰ نفر از بازنشستگان نداجا هدایایی اهدا شد .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته برای پنجشنبه اموات