سپیدرود در رشت مقابل نیروی زمینی متوقف شد


سپیدرود در رشت مقابل نیروی زمینی متوقف شد

رشت - ایرنا - تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور مقابل نیروی زمینی تهران به نتیجه مساوی دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و نیروی زمینی تهران عصر امروز چهارشنبه در هفته ششم رقابتهای لیگ دسته دوم کشور رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

این مسابقه به میزبانی تیم سپیدرود در ورزشگاه سردارجنگل رشت ، در یک هوای نیمه ابری برگزار شد.

در نیمه نخست این دیدار هر ۲ تیم سپیدرود و نیروی زمینی تهران یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند اما نیروی زمینی از تنها فرصت خود به خوبی سود برد و در دقیقه ۴۱ امیرحسین طاحونی بازیکن این تیم توانست گل اول این بازی را به ثمر برساند.

در نیمه دوم تیم سپیدرود با چند تغییر یک بازی هجومی را از خود به نمایش گذاشت و چند فرصت مناسب گلزنی نیز بدست آورد که در دقیقه ۵۹ ، آرمان مردانی بازیکن این تیم موفق شد گل مساوی را به ثمر برساند تا بازی با نتیجه یک بر یک دنبال شود.

همچنین دقیقه ۸۰ نیز تیم فوتبال سپیدرود رشت صاحب یک ضربه پنالتی شد که حسین آفرین‌زاد بازیکن این تیم نتوانست از این فرصت مناسب سود ببرد و این ضربه پنالتی توسط دروازبان نیروی زمینی مهار شد تا در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یابد.

قضاوت این دیدار را ، ابوالفضل حسینی با کمکهای کامران سعیدی و عارف تاجیک برعهده داشتند که در جریان این مسابقه ، محمد مهدی پور، علی حدادی‌فر، محمد دریس ، اکبربختیاری و داود سعادتی همگی از نیروی زمنی تهران کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار با ترکیب مصطفی زینعلی ، پویا عزیزپور، رضا فخری (دقیقه ۲۰ مهیار نوری)، علیرضا ربیع‌زاد، مبین رضاپور(دقیقه ۴۶ سهیل ربیع‌زاده)، هومن مسعودی، آرمان مردانی، حسین حق شناس (دقیقه ۴۶ پژمان ثباتی) ، حسین آفرین‌زاد( دقیقه ۸۶ امیرحسین صلالحی)، میلاد نجفی ، اویس کردجهان و با سرمربیگری حسن اشجاری مقابل نیروی زمینی تهران قرار گرفت.

همچنین تیم نیروی زمینی با ترکیب محمد دریس ، محمد مهدی‌پور(دقیقه ۹۰ محمد صادقی)، علی حدادی‌فر، اکبر بختباری، مهدی قنبری، محمدمهدی لطفی (داود سعادتی)، امیرحسین طاحونی( فرشید محمدی)، علی غلامرضایی (دقیقه ۹۰ علیرضا حضرتی)، اکبر کربلایی ، امیرحسین اسکندری (دقیقه ۷۵ یاشار احمدی)، وحید نورمحمدی و با سرمربیگری امیررضا اکبری رو در روی سپیدرود قرار گرفت.

با توجه به نتیجه کسب شده در این دیدار، تا پایان هفته ششم رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم کشور، سپیدورد رشت با کسب ۱۱ امتیاز همچنن صدرنشین باقی ماند و تیم نیروی زمینی تهران نیز با کسب هشت امتیاز در مکان دهم جدول قرار گرفت.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در گروه اول رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم کشور با تیمهای چوکا تالش ، شهدا رزکان البرز ، ملی حفاری اهواز ، شهدا بابلسر، شهرداری بم ، شهرداری ماهشهر، ایرانجوان بوشهر، پیام توس مشهد، علم و ادب تبریز ، نیروی زمینی تهران. شهرداری بندرعباس، شهید اورکی اسلامشهر و نماینده قزوین همگروه است.

در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته‌ دوم باشگاه‌های کشور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می‌پردارند که در نهایت، تیم های برتر هر گروه به طور مستقیم و برنده تیم های دوم به رقابت‌های لیگ دسته یک کشور صعود می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


محمد صادقی بازیگر جنجالی از ایران مهاجرت کرد