برای بچم کجا تولد بگیرم؟


این سؤال که برای بچم کجا تولد بگیرم؟ شاید در وهله اول اندکی چالش برانگیز به نظر برسد اما کافیست تا بهترین سالن تولد کودک در تهران (شهرستان محل سکونت خود) را پیدا کرده و برگزاری این جشن دوست داشتنی را به آن ها بسپارید. البته این مسئله نیز قدری نگران کننده است؛ اگر برنامه […]

این سؤال که برای بچم کجا تولد بگیرم؟ شاید در وهله اول اندکی چالش برانگیز به نظر برسد اما کافیست تا بهترین سالن تولد کودک در تهران (شهرستان محل سکونت خود) را پیدا کرده و برگزاری این جشن دوست داشتنی را به آن ها بسپارید. البته این مسئله نیز قدری نگران کننده است؛ اگر برنامه ها طبق میل شما پیش نرود چه می‌شود؟ اگر جشن مورد نظر شما با آنچه که سالن تولد کودکان ارائه می کنند یکی نباشد چکار باید کرد؟

در این شرایط باید بگوییم همه چیز به یک انتخاب اصولی و قاعده‌مند بر می‌گردد. قطعاً یک سالن تولد شناخته شده با نیروهای حرفه ای، اجازه بروز چنین مشکلاتی را نمی‌دهد. گرفتن جشن تولد برای کودکان همانقدر که شیرین و جذاب است دردسرهای خاص خود را دارد. کودکان بر روی مسائلی حساس هستند که شاید اصلاً مورد توجه والدین قرار نگیرد. یک جشن تولد ایده آل برای کودک، جشن تولدی است که علاوه بر رضایت والدین، اسباب رضایت و شادمانی کودک را نیز فراهم می‌کند.

برای بچم کجا تولد بگیرم؟
هپی هاوس بالونیا بهترین جا برای تولد کودکان

برای بچم کجا تولد بگیرم؟

بهترین پیشنهاد ممکن برای برگزاری یک جشن تولد لاکچری اما آسان و کم هزینه، هپی هاوس بالونیا است. بگذارید این گونه بگوییم که بالونیا یک خانه بازی برای کودکان است و بخش های مختلفی دارد. اگر بگوییم بالونیا بهشت واقعی کودکان است گزافه گویی نکرده ایم. در اینجا با شناخت کاملی که از روحیات کودکان به دست آمده است تمام کاراکترهای کودکانه بکار رفته‌اند.

جشن تولد در این سالن یک جشن تولد لوکس و لاکچری خواهد بود که با این حال هزینه‌های تمام شده برگزاری جشن در مقایسه با سایر جشن تولدهای لاکچری در سالن های تولد کودک در تهران بسیار پایین می‌باشد. سالن تولد کودک ستارگان بهترین جا برای تولد کودکان است که علاوه بر شادمانی کودکان در روز تولد، باعث رضایت والدین نیز می‌شود. در خانه بازی بالونیا علاوه بر اینکه می توانید شاهد بهترین سالن تولد در تهران باشید می توانید از سایر بخش ها همانند کافه و رستوران بالونیا و خانه بازی بالونیا که محیط امنی را برای بازی کودکان فراهم نموده است بازدید نمایید.
چگونه یک جشن تولد لاکچری را آسان بگیریم؟

برای بچم کجا تولد بگیرم؟

به نظر می رسد برگزاری یک جشن تولد لاکچری برای کودکان کار بسیار دشواری باشد؛ کودکان به کاراکترهای مورد علاقه خود توجه دارند و والدین می خواهند این جلوه ها را به صورت لاکچری به مهمانان نشان دهند. برگزاری یک جشن لاکچری در فضای خانه می‌تواند پراسترس و پر از تنش باشد گذشته از اینکه به یک طراحی و برنامه ریزی حرفه ای نیاز دارد و قطعاً برگزاری چنین جشنی کار هر کسی نخواهد بود. اگر در تهران هستید؛ مجموعه ستارگان یک فضای باز برای تولد کودک در تهران فراهم کرده است که میتواند بهترین انتخاب شما باشد.
در کنار این ها باید به هزینه‌های بالای یک جشن تولد لاکچری نیز اشاره کنیم. برای چنین جشنی لازم است تا ده‌ها وسیله مختلف و گران قیمت تهیه کرده و شاید بعد از برگزاری جشن نیز دیگر هرگز از آن ها استفاده نکنید؛ مسئله ای که در زمان برگزاری جشن تولد بسیاری از پدرها و مادرها را گله مند می‌کند. حال در چنین شرایطی که قصد برگزاری یک جشن تولد لاکچری را داریم اما با مسائلی همانند بالا بودن هزینه‌ها، برنامه ریزی حرفه ای و خرید وسایل لوکس و گران قیمت مواجه هستیم چکار باید کرد؟

ایده های تم تولد
شاید ایده تم تولد و طراحی آن در چنین روزی یکی از سخت ترین و دشوارترین کارهایی باشد که بر عهده والدین است. اجرای تم تولد کار راحتی نیست و اگر بخواهید آن را بدون عیب و نقص انجام دهید قطعاً با دردسرهای مختلفی مواجه خواهید شد. سفارش کیک، تزیین دیوارهای خانه، سفارش وسایل پذیرایی و همه این ها باید با تم تولد هماهنگ باشند. تنها یک نقص کوچک می‌تواند زیبایی های تم تولد کودک شما را به شدت زیر سؤال ببرد.

برای بچم کجا تولد بگیرم؟

این مسئله در هپی هاوس بالونیا به خوبی مرتفع شده و شما صرفا باید تم مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس انجام کارها را به تیم برگزاری تولد بسپارید. باتوجه به اینکه روزانه جشن تولدهای زیادی در این سالن برگزار می‌شود نیروهای حاضر در تیم بالونیا کاملا به تمام امور آگاه بوده و تم تولد مورد نظر شما را به بهترین شکل ممکن در سالن جشن تولد اجرا می کنند. بنابراین خانه بازی بالونیا، علاوه بر یک فضای بازی کودک در تهران، یک سالن تولد کودک فوق لاکچری با انواع تم های تولد برای کودکان شما فراهم کرده است. شما می توانید یکی از تم های موجود در گالری سالن هپی هاوس بالونیا را انتخاب کنید و همچنین می توانید یک تم پیشنهادی را از جانب خود سفارش دهید.

محبوب ترین و پرطرفدارترین ایده های تم تولد در ستارگان عبارتند از:
– تم تولد فروزن
– تم تولد فرشته
– تم تولد باب اسفنجی
– تم تولد بتمن

سخن آخر
برگزاری یک جشن لاکچری بی آنکه دردسر خاصی را برای ما به دنبال داشته باشد در ساختمان های امروزی امکان پذیر نیست. خانه های ما پر شده است از وسایل ریز و درشتی که برای کودکان جذابیت بالایی دارند و ممکن است در جریان برگزاری جشن از ناحیه کودکان آسیب ببینند. از طرف دیگر باید به همسایه ها اشاره کرد که شاید با برگزاری یک جشن شلوغ و هیجان انگیز مخالف باشند.
والدین نیز می خواهند قبل از برگزاری جشن به امور دیگری همانند آرایشگاه و میکاپ پرداخته و ذهن خود را درگیر چگونگی برگزاری مراسم نکنند. در این شرایط چه چیزی می‌تواند بهتر از سالن تولد کودک باشد؟ قطعاً بهترین گزینه همین سالن تولد کودکان است که بالونیا آن را با بهترین شیوه ممکن اداره می‌کند. هم اکنون می توانید برای برگزاری جشن تولد کودک خود در یک تاریخ مشخص با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.
• شماره تماس با سالن تولد ستارگان: ۰۹۱۰۲۰۹۸۹۴۷
• ساعت کار مجموعه: هر روز تا ساعت ۱۰ شب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس