تویوتا از بچه لندکروز رونمایی کرد ؛ یک آفرودر برقی جمع و جور و جذاب


تویوتا از بچه لندکروز رونمایی کرد ؛ یک آفرودر برقی جمع و جور و جذاب

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) تویوتا همان آفرودر افسانه‌ای خود را در قالب یک شاسی بلند برقی کامپکت ارائه خواهد داد. در ادامه با تصاویر بچه لندکروز همراه گجت نیوز باشید. هرچند تویوتا لندکروز نسبت به گذشته در بازار ایالات متحده آمریکا کمرنگ‌تر شده، این خودروساز بزرگ ژاپنی قصد دارد یک کراس اوور برقی کامپکت که می‌توان آن را بچه... نوشته تویوتا...

تویوتا همان آفرودر افسانه‌ای خود را در قالب یک شاسی بلند برقی کامپکت ارائه خواهد داد. در ادامه با تصاویر بچه لندکروز همراه گجت نیوز باشید.

هرچند تویوتا لندکروز نسبت به گذشته در بازار ایالات متحده آمریکا کمرنگ‌تر شده، این خودروساز بزرگ ژاپنی قصد دارد یک کراس اوور برقی کامپکت که می‌توان آن را بچه لندکروز نامید، به عرضه برساند.

تویوتا از بچه لندکروز رونمایی کرد ؛ یک آفرودر برقی جمع و جور و جذابتویوتا از بچه لندکروز رونمایی کرد ؛ یک آفرودر برقی جمع و جور و جذاب

کانسپت Compact Cruiser EV طی رویداد مخصوص تویوتا در رابطه با برنامه‌های آینده خود برای خودروهای برقی معرفی شده است. این خودرو با اندازه کوچک و در عین حال قابلیت‌های آفرودی خود، می‌تواند رقیبی برای فورد برانکو اسپرت باشد.

متاسفانه در حال حاضر هیچ جزئیاتی از این لندکروز کوچک ارائه نشده و همچنین مشخص نیست چه زمانی به مرحله تولید می‌رسد. با این حال، طراحی جذاب آن با چهار در، بدنه جعبه‌مانند، اورهنگ‌های جلو و عقب کوتاه و گلگیرهای خیلی بزرگ، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

تویوتا از بچه لندکروز رونمایی کرد ؛ یک آفرودر برقی جمع و جور و جذابتویوتا از بچه لندکروز رونمایی کرد ؛ یک آفرودر برقی جمع و جور و جذاب

در واقع این شاسی بلند برقی نوعی طراحی فانتزی دارد که خیلی جذاب به نظر می‌آید. همچنین یادآور کانسپت FT4X است که چند سال قبل به نمایش گذاشته شد ولی در عین حال، شباهت‌هایی به تویوتا اف جی کروزر دارد که نهایتاً ترکیب جالبی از آب در آمده است.

باید منتظر جزئیات بیشتر از کانسپت Compact Cruiser EV ماند. تویوتا در آینده بیشتر به برنامه‌های خود در زمینه خودروهای برقی خواهد پرداخت و انتظار می‌رود طی یک سال آینده یا بیشتر، اخبار هیجان‌انگیز جدیدی را به اشتراک بگذارد.

منبع :Car and Driver

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو