ویژه برنامه‌های کاروان هنری روایت حبیب در آبادان آغاز شد


ویژه برنامه‌های کاروان هنری  روایت حبیب  در آبادان آغاز شد

آبادان - ایرنا - برنامه های کاروان هنری روایت حبیب ویژه دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی چهارشنبه شب در آبادان آغاز شد.

به گزارش ایرنا امام جمعه آبادان در آیین آغاز ویژه برنامه‌های روایت حبیب در منطقه محروم سده آبادان در سخنانی گفت:برگزاری برنامه‌های هنری و بیان رشادت‌ها و جانفشانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با رویکرد فرهنگی و دینی تاثیرگذاری بیشتری دارد چرا که هنر تاثیرگذارترین ابزار بر روحیه مخاطب است.

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی افزود: برنامه‌های روایت حبیب از کنار مرقد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان آغاز و در ۱۰ شهرستان از جمله آبادان با شیوه های متفاوت و منحصر به فرد در فضای باز و مخاطبان خاص در مناطق محروم و کم‌برخوردار ادامه دارد.

وی به تقارن اجرای این برنامه‌ها با دهه اول فاطمیه در آبادان اشاره کرد و افزود:اجرای این برنامه‌های هنری با رویکرد دینی و فرهنگی ، تبیین فرهنگ ایثارحاج قاسم سلیمانی در جامعه است.

حجت الاسلام غبیشاوی گفت: شبکه‌های معاند شب و روز برای تبلیغ ضد ارزش‌ها سرمایه‌گذاری کرده اند ولی توطئه‌های فرهنگی آنها راه به جای نخواهد برد.

وی مکتب حاج قاسم سلیمانی را دفاع از ارزش‌های دینی برشمرد و افزود:استفاده از ظرفیت هنر با محتوای فرهنگ شهادت توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

به گزارش ایرنا کاروان هنری "روایت حبیب" که حرکت خود را از زادگاه سردار دلها سردار شهید قاسم سلیمانی در استان کرمان آغاز کرده است راهی استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی و کردستان شده و در مدت سه روز در استان خوزستان و شهرستان آبادان به اجرای برنامه می‌پردازد.

نصب و رونمایی از سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ازبرنامه‌های روز دوم این کاروان در آبادان است.

نقالی و پرده‌خوانی، حماسه‌خوانی، اجرای تئاتر و نماهنگ از جمله برنامه های هنری کاروان روایت حبیب در نخستین روز حضور در آبادان بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...