سامسونگ گلکسی A13 4G با اندروید 12 و پردازنده اگزینوس 850 می‌آید


سامسونگ گلکسی A13 4G با اندروید 12 و پردازنده اگزینوس 850 می‌آید

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) پس از معرفی نسخه 5G سامسونگ گلکسی A13 اکنون شاهد افشای جزئیاتی درباره گلکسی ای 13 4G هستیم. بیایید نگاهی به مشخصات این گوشی بیندازیم. سامسونگ به تازگی گلکسی A13 5G را به عنوان یکی از مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌های هوشمند خود در آمریکا معرفی کرده است. علاوه بر این نسخه فورجی این اسمارت فون... نوشته سامسونگ گلکسی...

پس از معرفی نسخه 5G سامسونگ گلکسی A13 اکنون شاهد افشای جزئیاتی درباره گلکسی ای 13 4G هستیم. بیایید نگاهی به مشخصات این گوشی بیندازیم.

سامسونگ به تازگی گلکسی A13 5G را به عنوان یکی از مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌های هوشمند خود در آمریکا معرفی کرده است. علاوه بر این نسخه فورجی این اسمارت فون قرار است به زودی رونمایی شود. اکنون قصد داریم پیش از معرفی رسمی این گوشی با تراشه آن آشنا شویم.

مطابق گیک بنچی که از طریق وبسایت SamMobile منتشر شده، سامسونگ گلکسی A13 4G با شماره مدل SM-A135F و تراشه اگزینوس 850 وارد میدان می‌شود. براساس اطلاعات موجود در این لیست، این گوشی دارای 3 گیگابایت حافظه رم است که البته به نظر می‌رسد نسخه‌های رم دیگری هم وجود دارد.

سامسونگ گلکسی A13 در راه است

لازم به ذکر است که گلکسی A12 در بدو ورود خود با تراشه مدیاتک Helio P35 همراه بود. با این حال سامسونگ به علت کمبود جهانی تراشه‌های نیمه هادی، گوشی میان رده جدید خود را در برخی مناطقبا چیپست اگزینوس 850 روانه بازار می‌کند.

به همین دلیل سامسونگ گلکسی ای 13 عملکردی مشابه با نسل پیشین خود خواهد داشت. به هر حال برخلاف نسخه فایوجی گلکسی A13 که برپایه اندروید 11 بود، نسخه فورجی با اندروید 12 و احتمالا One UI Core 4.0 پا به میدان می‌گذارد.

سامسونگ گلکسی A13 4G با اندروید 12 و پردازنده اگزینوس 850 می‌آیدسامسونگ گلکسی A13 4G با اندروید 12 و پردازنده اگزینوس 850 می‌آید

متاسفانه اطلاعات ما در خصوص این گوشی محدود به موارد مذکور است و فقط می‌دانیم که هم اکنون در هند در دست تولید قرار دارد. از طرف دیگر نمی‌توانیم بر مبنای نسخه 5G این گوشی مشخصات فنی نسخه 4G را حدس بزنیم چرا که سامسونگ ثابت کرده همواره تغییرات محسوسی در دو نسخه فورجی و فایوجی اعمال می‌کند.

با این اوصاف انتظار می‌رود طی روزهای آینده و پیش از رونمایی رسمی، در خصوص سامسونگ گلکسی ای 13 فورجی اطلاعات بیشتری منتشر شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!