عالیشاه: پنالتی پیکان درست نبود


عالیشاه: پنالتی پیکان درست نبود

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی برابر تیم پیکان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، امید عالیشاه، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی برابر پیکان گفت: نیاز جدی به این ۳ امتیاز داشتیم و توانستیم به پیروزی هم برسیم.

او درباره اعتراض‌ها و درگیری‌های بازی، گفت: قبل از این که بازی ۲ بر صفر شود، برخی سوت‌های ساده جو بازی را به هم ریخته و بازیکنان عصبی شده بودند.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره پنالتی اعلام شده برای پیکان، گفت: ظاهراً که پنالتی نبود، اما باید صحنه را ببینم. گویا کمک داور می‌گفت که پنالتی نبود و داور اصرار داشت که پنالتی بگیرد. این اتفاق جای سوال دارد؛ اگر کمک داور در بازی است، باید از حضور او استفاده شود . وگرنه که داور به تنهایی قضاوت کند.

عالیشاه درباره شرایط کلی پرسپولیس، گفت: در حال حاضر شرایط خوب است. می‌بینم برخی که هوادار اصیل نیستند، بازیکنان ما را تحت فشار قرار می‌دهند. برخی‌ هم موج سواری می‌کنند که درست نیست. نیم فصل جام نمی‌دهند و باید منتظر پایان فصل ماند. خواهش می‌کنم کمی رعایت کنند و هوای بازیکنان را داشته باشند، چون لیاقت بازیکنان بیشتر از این‌ها است.

او گفت: بازیکنان همیشه با جان و دل تلاش می‌کنند، حتی بازی امروز هم راحت نبود. در بازی قبلی با وجود این که خیلی خوب بازی کردیم، اما توپ‌های ما به گل تبدیل نشدند. به هر حال فوتبال همین است. هواداران صبور باشند و حمایت کنند تا آخر فصل مزد حمایت آن‌ها را می‌دهیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت مدیریت این باشگاه، گفت: امیدوارم تکلیف هرچه زودتر مشخص شود. فرقی نمی‌کند که صدری باشد یا هر فرد دیگری؛ نباید این پروسه این قدر طولانی شود. سجادی خودش هم ورزشی است و می‌داند که این اتفاق به ضرر باشگاه خواهد بود.

بیشتر بخوانید

پرسپولیس ۳ - پیکان یک / بازگشت شاگردان یحیی به جمع مدعیان

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟